آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل


آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل همه‌ی ما حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه را دوست داریم اما این دوست داشتن به این معنا نیست که ما باید لایه‌‌ی موهایی را که حیوانات خانگی اغلب بر روی مبلمان و یا فرش به جا می‌گذارند را نیز دوست داشته باشیم. برخی بانوان برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل از جاروبرقی استفاده می‌کنند که در برخی...

آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل

همه‌ی ما حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه را دوست داریم اما این دوست داشتن به این معنا نیست که ما باید لایه‌‌ی موهایی را که حیوانات خانگی اغلب بر روی مبلمان و یا فرش به جا می‌گذارند را نیز دوست داشته باشیم. برخی بانوان برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل از جاروبرقی استفاده می‌کنند که در برخی مواقع ایده‌ی خوبی برای این کار نیست، بهتر است برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبلمان و یا فرش و لباس، از سه روش بسیار آسان ارائه شده در این مطلب استفاده کنید تا به صورت کامل موی حیوانات را از روی مبل حذف کرده و خطر باقی ماندن ناخواسته موی حیوانات بر روی لباس مهمانان کاسته شود. با ما همراه باشید.

آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل

در ادامه این مطلب روژان سه روش بسیار کاربردی برای جمع‌آوری و پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل، فرش، لباس و .. را خواهید خواند که امیدواریم بتوانید به راحتی بتوانید موی حیوانات را از روی وسایل‌تان حذف کنید.

لوازمی که برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل نیاز دارید:

تی شیشه پاک کن بادکنک دستکش پلاستیکی آشپزخانه

پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل:

۳ روش مختلف و بسیار ساده را در ادامه مطب برای جمع‌آوری کردن موی حیوانات خانگی یاد خواهید گرفت. همراه ما باشید.

روش اول: تی کشیدن بر روی مبل:

این ابزار کوچک که برای تمیز کردن و شستشوی شیشه‌ی ماشین و یا حمام و… استفاده می‌شود، ابزاری بسیار کاربردی برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل است. برای تمیز کردن مبل یک تی تمیز را کمی به آب آغشته کرده و با حرکت‌های سریع روی مبلمان و یا فرش بکشید تا بتوانید موهای ریخته شده حیوانات بر روی مبل و فرش را جمع کنید.

آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل

روش دوم برای پاک کردن موی حیوانات، استاتیک بالون:

در دروس مدرسه خود مشاهده کرده‌اید که چگونه می‌توان با به وجود آوردن الکتریسیته، مو و یا تکه‌های کاغذ را جذب کرد. یکی از این روش‌های ایجاد الکتریسیته استفاده از بادکنک پلاستیکی است. یک بادکنک را باد کرده و آرن را روی سطوح مختلف مثل لباس و یا موی سر بمالید. حال این بادکنک دارای الکتریسیته است و می‌تواند موهای مختلف در سطوح را جذب کند.

روزهایی را به خاطر بیاورید که کوچک بودید و یا دوستان خود بادکنک‌ها را به موی سرتان می‌کشیدید تا موهای‌تان سیخ شود و یا بادکنک جذب دیوار شود. بسیار جالب است که می‌توانید همین روش را برای جمع کردن موهای حیوانات به کار ببرید به طوری که روی بادکنک الکتریسیته ایجاد کرده و به صورت حرکت دایره‌ی بر روی سطوح مختلف بکشید تا موهای اضافی جذب بادکنک شود.

با این کار بدون نیاز به هیچگونه وسیله اختصاصی و هزینه بر، شما می‌توانید موی حیوانات را از روی سطوح مختلف بخصوص مبل پاک کنید. حتما این را امتحان کنید چراکه از نتیجه آن شگفت‌زده خواهید شد.

آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل

روش سوم پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل: لمس مبل با دستکش پلاستیکی آشپزخانه

یک دستکش لاتکس مانند دستکش ظرفشویی به دست کنید و در حالتی که مرطوب شده است، دست خود را روی سطح مبلمان و لوازم پارچه‌ای خانه بکشید. این کار باعث می‌شود، موی ریخته شده بر روی مبل به دستکش جذب شود. زمانی که سطح دستکش از مو پر شد، آن را آب‌کشی کرده و در صورت لزوم این کار را دوباره انجام دهید. می‌توانید به جای استفاده از دستکش از اسفنج مرطوب هم استفاده کنید.

توجه کنید که نباید دستکش بیش از حد خیس شود چراکه در این صورت باعث لکه دار شدن مبل خواهد شد. در این حد که دستکش مرطوب شده باشد کافی است. دست کش را مرطوب کرده و چند بار روی موهای ریخته شده روی مبل بکشید تا موها به دستکش بچسبد. توجه کنید که این کار را باید چند بار تکرار کنید.

دستکش لاتکس: به دستکش‌هایی که برای نظافت استفاده می‌شوند گفته می‌شود.

آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل

ریختن موی حیوانات خانگی بر روی مبل امری اجتناب ناپذیر است. شما نباید به این خاطر از حیوان خانگی خود ناراحت شوید. همانگونه که مشاهده کردید برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل و دیگر وسایل خانه روش‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد. اگر شما نیز حیوان خانگی دارید حتما از این روش‌ها استفاده کنید.

لینک منبع:

ehow

منبع

شاید دیگر مطالب
روژان را هم دوست داشته باشید

آموزش پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی مبل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند