رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!


رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!

رضوانی تانک بی‌شک یکی از دیوانه کننده ترین شاسی بلندهای بازار است. چگونه می‌توان این شاسی‌بلند را وحشی‌تر از این که هست کرد؟ با افزایش ارتفاع و استفاده از یک دست رینگ‌های فورجیاتو که توسط لاستیک‌های غول‌آسا در آغوش گرفته شده‌اند قطعاً تانک رضوانی گیراتر می‌شود. این خودرو که در پیج یکی از کاربران اینستاگرام... The post رضوانی تانک در ارتفاعی...

رضوانی تانک بی‌شک یکی از دیوانه کننده ترین شاسی بلندهای بازار است. چگونه می‌توان این شاسی‌بلند را وحشی‌تر از این که هست کرد؟ با افزایش ارتفاع و استفاده از یک دست رینگ‌های فورجیاتو که توسط لاستیک‌های غول‌آسا در آغوش گرفته شده‌اند قطعاً تانک رضوانی گیراتر می‌شود.

رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!
این خودرو که در پیج یکی از کاربران اینستاگرام دیده می‌شود قطعاً بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا خواهد کرد و روی صفحه‌نمایش کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند زیادی نقش خواهد بست. اگرچه به نظر می‌رسد این تصویر واقعی است اما در واقع یک رندر دیجیتالی می‌باشد.

رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!
با ارتفاع مناسب از سطح زمین و همچنین رنگ خودروهای نظامی، تانک موردبحث آماده‌ی پشت سر گذاشتن سخت‌ترین چالش‌ها در بحث آفرود است. با توجه به اینکه رضوانی تانک از زیرساخت جیپ رانگلر استفاده می‌کند بنابراین عبور از مسیرهای خشن و خارج از جاده برای این هیولا کار چندان سختی نخواهد بود.

رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!

رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!
اگرچه ظاهر رضوانی تانک همه را جذب خود می‌کند اما بررسی صورت گرفته روی این خودرو احساسات متناقضی را برمی‌انگیزد. اگرچه پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.4 لیتری این هیولا خنده را بر لبان راننده می‌نشاند اما کابین آن موارد مشترک زیادی با رانگلر داشته و همین مورد جای سؤال دارد.


اما با وجود تمامی این موارد هم کمتر خودرویی را می‌توان یافت که جذابیت ظاهری تانک را داشته باشد. اگر رضوانی تانک را دوست دارید و از عهده‌ی پرداخت 165 هزار دلار آن برمی‌آیید بنابراین توصیه می‌کنیم ارتفاع خودرو را افزایش داده و از رینگ‌های فورجیاتو استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها