رأی اعتماد رسانه‌ای‌ها به شهرآرا


رأی اعتماد رسانه‌ای‌ها به شهرآرا

اهالی رسانه‌‌های استان چهره‌های سال ٩٧ خود را برگزیدند


شهرآرا آنلاین - بر اساس اعلام رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، روزنامه شهرآرا عنوان موفق‌ترین رسانه در نظرسنجی اصحاب رسانه سال ٩٧ را کسب کرد. چندی پیش، یک نظرسنجی از سوی بسیج رسانه خراسان رضوی در میان اصحاب رسانه برگزار شد که به گفته عباس محمدیان، روزنامه شهرآرا، روزنامه خراسان، نمایندگی خبرگزاری فارس در استان و کانال اخبار مشهد از سوی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به عنوان موفق‌ترین رسانه‌های خراسان رضوی در سال ٩٧ انتخاب شدند.

او همچنین از انتخاب مجید خرمی، مدیرمسئول روزنامه شهرآرا، در میان چهره‌های تأثیرگذار رسانه استان خبر داد و گفت: اصحاب رسانه استان برای نخستین‌بار چهره‌های مؤثر صنف خود را برگزیدند که پس از جمع‌بندی مجموع نظرات ارائه‌شده، سید ناصر نعمتی، مجید خرمی، محمد‌سعید احدیان، ابراهیم کفشدار طوسی و محمد شیخانی حائز بیشترین تعداد نظرات ثبت‌‌شده اعلام شدند.

وی از آیت‌ا... علم‌الهدی، حجت‌الاسلام رئیسی و حجت‌الاسلام نظافت به عنوان چهره‌های دینی سال ٩٧ استان نام برد و گفت: علیرضا رشیدیان و نصرا... پژمانفر در بخش چهره‌های اجتماعی سیاسی استان، جعفر مروارید و محمدکاظم کاظمی در بخش چهره‌های فرهنگی‌هنری استان، محمدحسین روشنک در بخش چهره‌های اقتصادی استان و خداداد عزیزی، مهدی برادران و یحیی گل‌محمدی در بخش چهره‌های ورزشی استان بیشترین نظرات را از سوی اصحاب رسانه‌ها به خود جلب کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی، اقتصاد و بحران آب در صدر سوژه‌های کار‌شده از سوی اصحاب رسانه معرفی شده است افزود: حدود ٢۵٠ نفر از خبرنگاران و دست‌اندرکارانِ رسانه‌های استان در این نظرسنجی شرکت کردند. محمدیان همچنین از روابط عمومی شهرداری مشهد به عنوان سازمان برگزیده از سوی اصحاب رسانه استان از منظر میزان تعامل نام برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)