قطارهای بن ریل، گزینه‌هایی اقتصادی و لوکس در مسیر تهران مشهد


قطارهای بن ریل، گزینه‌هایی اقتصادی و لوکس در مسیر تهران مشهد

تا حالا چند بار شده که نام قطارهای بن ریل را بشنوید ولی ندانید این شرکت بزرگ ریلی چه قطارهایی دارد. گذشته از این، اصلاً تا حالا شده که با خودتان فکر کنید این قطارها چه امکانات و خدماتی را به مسافران ارائه میدهد؟ 

اصلاً نیازی به فکر کردن ندارید. ما در این مقاله قصد داریم تمام جزئیات مهم قطارهای تهران مشهد بن ریل را یکی یکی برای شما بازگو کنیم. با استفاده از این راهنما میتوانید دفعه بعدی که برای مشهد بلیط قطارتهیه میکنید، با اطمینان خاطری بیشتری راهی ایستگاه قطار شوید.

قطار بن ریل، انتخابی لوکس ولی اقتصادی برای قطار تهران مشهد

اگر بخواهیم کمی به گذشته نگاه کنیم، تعداد واگن و امکانات قطاربن ریل هر روز در حال افزایش است به طوری که در سال ۹۶ تعداد واگن های مسافربری از تعداد ۱۰ به ۱۳۱ دستگاه رسید. قطارهای بن ریل در حال حاضر با قطارهای سروش، پرستو، پارسی، سفیر و غزال همکاری دارد و تعداد ۲ میلیون مسافر را در ۵ محور اصلی کشور را جا به جا میکند. زمانی یک شرکت جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد که خدمات و امکانات عالی در اختیار مشتریان قرار دهد و یکجوری رضایت مشتریان را دریافت کند.

اگر بخواهیم به شما بگوییم چرا قطارهای تهران مشهد بن ریل تا این حد محبوب هستند، باید به چند نکته مهم اشاره کنیم:

دارا بودن باشگاه مشتریان و رسیدگی به شکایت و سوالات مشتریان مجهز کردن به سیستم وای-فای آنلاین و قابلیت انتخاب و نمایش انواع فیلم های ایرانی و خارجی ارائه سرویس، خدمات و پذیرایی از مسافران با انواع نوشیدنی گرم و سرد سیستم خوش آمدگویی از مسافران در ایستگاه راه آهن و ارائه یکسری خدمات ویژه مانند حمل بار و پذیرش اختصاصی همراهی پرسنل مجرب و متخصص بن ریل با مسافران در تمام طول سفر

قطارهای بن ریل، گزینه‌هایی اقتصادی و لوکس در مسیر تهران مشهد

از بین قطارهای بن ریل کدام یک بهتر است؟

جواب کوتاه به این سوال «بستگی دارد» است ولی اگر بخواهیم به طور مفصل بگوییم کدام یک از قطارهای سروش، غزال یا پرستو میتواند برای سفر به مشهد شما را راضی کند، بهتر است امکانات هر کدام از این قطارها را به شما بگوییم. البته انتخاب یکی از این قطارها به این معنی نیست که دوتای دیگری به درد شما نمیخورند بلکه هر کدام از قطارها بر اساس نیاز و خواسته شما کاربرد پیدا میکند.

قطار 4 ستاره سروش:قطار بن ریلکه با نام قطار راه آهن شرقی بنیاد هم شناخته میشود، با تنوعی بالا به مسافران بسیاری از مسیرهای پرتردد خدمات رسانی میکند. یکی از ویژگی های کاربردی قطارهای سروش، سیستم صوتی مجهز واگن های آن است. این امکان باعث میشود که در زمان فراغت و طی مسیر سفر، به خوبی نیازهای کاربران را پاسخ میدهد. خوش آمدگویی به مسافران هم یکی از کارهای قشنگی است که در قطارهای کمی وجود دارد. به عنوان مثال، در هنگام ورود به قطار مهمانداران با بسته های غذایی، آب معدنی و چای به استقبال شما می آیند تا از همان ابتدا اسباب آسایش سفر شما را فراهم کنند.

قطار غزال:قطارهای غزال از جهت امکانات تفریحی و سرگرمی، در جایگاه ویژه ای قرار دارد. به عنوان مثال، هر کدام از کوپه ها دو عدد نمایشگر LCDجدید دارند که میتوانید به وسیله آن ها فیلم تماشا کنید یا به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید. علاوه بر این، در واگن‌های قطار غزال کنسول بازی و اسباب‌بازی‌های دیگری برای تفریح کودکان وجود دارد. در برخی قطارها همچون قطار غزال تهران مشهد و قطار غزال اصفهان مشهد، امکاناتی همچون سرو رایگان غذا در رستوران قطار وجود دارد. این غذا بیشتر به صورت تست به مسافران ارائه میشود.

قطار پرستو:قطار پرستو متشکل از ۱۰ واگن ۴ نفره است، پس مجموعا ۴۰ نفر مسافر پذیرش دارد. یکی از کوپه نیز برای استراحت مهمانداران در نظر گرفته شده است. از جمله امکاناتی که با خرید بلیط قطار پرستو بن ریل در اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به سیستم وای فای Wi-Fiآفلاین قطار اشاره کنیم. همچنین خدماتی مانند سرویس خواب، روزنامه و آب معدنی رایگان نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

در هریک از واگن های قطار پرستو بن ریل یک سرویس بهداشتی ایرانی و یک سرویس فرنگی نیز قرار دارد. بدنه واگن ها نیز با بهترین کیفیت تولید شده و مانند شیشه های واگن دولایه اند تا کمترین میزان آلودگی صوتی و سرما یا گرما را به داخل منتقل کنند.

قطارهای بن ریل، گزینه‌هایی اقتصادی و لوکس در مسیر تهران مشهد

قطار فدک تهران مشهد یا قطار بن ریل ؟

با اینکه این مقاله در مورد قطارهای سروش است، ولی اصلاً نمیشود درباره مسیر تهران مشهد صحبت کنیم ولی اشاره ای به قطار فدک نکنیم. وقتی اسم فدک به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن تداعی میشود، طراحی لوکس و امکانات عالی و منحصر به فرد است. با اینکه ممکن است قیمت بلیط قطار فدکبرای عده ای از مسافران کمی زیاد باشد، ولی شما با خرید بلیط قطار فدک خواهید توانست بهترین لحظات سفر خود را در قطار سپری کنید و تجربه سفر در یک قطار کلاس جهانی را داشته باشید.

خوشبختانه بلیط قطار فدک با تمام امکانات خوب و منحر به فردی که دارد، تعداد زیادی از مسیرهای قطاری ایران را پوشش میدهد. برای خرید بلیط قطارهای فدم تنها کافی است سری به سایت های فروش آنلاین بلیط قطار بزنید و با جستجوی شهر مورد نظر خود قطار خود را رزرو کنید. در آخر هم بد نیست اشاره کنیم که فرقی نمیکند که قطار سروش را انتخاب میکنید یا فدک، در هر حال یادتان باشد امکانات قطار تهران مشهد را جدی بگیرید تا بدون دردسر خودتان را مقصد برسانید.

۲۱۲۱

کد خبر 1242118

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری