کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد


رسانه کلیک – خودروی کادیلاک CT5 مدل 2020 از راه رسید. این خودروی سدان با موتورهای 4 سیلندر و 6 سیلندر توربوشارژ روانه بازار می شود. در حالی که خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در بازار فروش بسیار بالایی دارند، کادیلاک به این موضوع باور دارد که خودروهای سدان آینده روشنی دارند. نسل جدید CT5 […] نوشته کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد اولین...

رسانه کلیک – خودروی کادیلاک CT5 مدل 2020 از راه رسید. این خودروی سدان با موتورهای 4 سیلندر و 6 سیلندر توربوشارژ روانه بازار می شود.

در حالی که خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در بازار فروش بسیار بالایی دارند، کادیلاک به این موضوع باور دارد که خودروهای سدان آینده روشنی دارند. نسل جدید CT5 در آینده نزدیک به عنوان جایگزین خودروی جذاب CTS وارد بازار می شود.

کادیلاک CT5 مدل 2020 مانند محصولات اخیر این کمپانی به چراغ های جلوی عمودی مجهز شده است. در حالت کلی، این خودرو از طراحی جلویی تهاجمی بهره می برد. نحوه طراحی جلوپنجره این خودرو بی شباهت به خودروی مفهومی Escala نیست.

کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

در حال حاضر تنها یک تصویر از کابین این خودرو در فضای مجازی منتشر شده که کنسول مرکزی، دسته دنده و کنترلر سیستم سرگرمی و اطلاعات را به نمایش می گذارد. بر اساس این تصویر، کادیلاک برای فضای داخلی محصول جدید خود از چوب استفاده کرده است.

کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

کادیلاک CT5 مدل 2020 بر اساس پلتفرم Alpha توسعه یافته است و به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک روانه بازار می شود.

کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

این خودرو به صورت استاندارد به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی مجهز شده است؛ با این حال خریداران می توانند آن را با موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ نیز سفارش دهند. این خودرو در تمام نمونه های خود به یک گیربکس 10 سرعته خودکار مجهز شده است.

نسل جدید کادیلاک CT5 ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار می گیرد و فروش آن نیز از اواخر سال جاری میلادی آغاز می شود.

در حال حاضر کادیلاک قیمت این خودرو را اعلام نکرده است. انتظار می رود قیمت پایه این خودرو پایین تر از قیمت 50,495 دلاری CT6 باشد. لازم به ذکر است؛ کادیلاک CTS دارای قیمت پایه 46,995 دلار است.

Source: motor1

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر ماکت آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس منتشر شد