اورژانس بوشهر 885 مأموریت انجام داده است


اورژانس بوشهر 885 مأموریت انجام داده است

رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: در ایام نوروز 350 نیروی اورژانس در 53 پایگاه امدادی شامل 19 پایگاه شهری، 33 پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و 10 ایستگاه سلامت نوروزی مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم دادجو با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۷ شروع شده و تا ۱۷ فروردین جاری ادامه خواهد داشت که از زمان آغاز اجرای این طرح تا سوم فروردین ۹۸، تعداد ۸۸۵ مأموریت ترافیکی و غیرترافیکی انجام شده و از این آمار ۲۳۴ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶۵۱ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی در این مأموریت‌ها به ۸۸۹ مصدوم امدادرسانی کردند که ۳۵۰ تن از آن‌ها در محل درمان و ۵۳۹ تن نیز به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ۱۷ مورد فوتی به اورژانس اعلام شده که سه مورد آن‌ها مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۴ مورد نیز غیرترافیکی بوده است.

عبدالرحیم دادجو خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام مأموریت‌ها با اولویت رسیدن سریع آمبولانس‌ها بر سر صحنه، درمان سریع در محل و رساندن مصدومان به مراکز درمانی با دقت انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...