بازدید دادستان خرم آباد از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک


بازدید دادستان خرم آباد از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک

‍ دادستان مرکز استان در بازدید از قلعه تاریخی خرم آباد گفت : امسال حضور مسافران نسبت به سال گذشته و همچنین شرایط خدمت رسانی مناسب،مطلوب وچشمگیرتراست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر رازانی دادستان خرم آباد در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد و بررسی روند ارایه خدمات به مسافران نوروزی، خدمت رسانی به مسافران را نسبت به سال گذشته چشمگیرتر و مطلوبتر دانست.

دکتر رازانی با اشاره به پای کار بودن تمام دستگاه های عضو ستاد تصریح کرد: دستگاه های اجرایی لرستان پای کار هستند ولی باید بیشتر تلاش کنند و هماهنگی افزونتر با مدیرکل میراث فرهنگی به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر استان داشته باشند.

حضور مطلوب مسافران نسبت به سال گذشته

دکتر رازانی افزود: امسال حضور مسافران نسبت به سال گذشته و همچنین شرایط مناسب، مطلوب وچشمگیرتر است. ولی بایدتلاش کنیم کمبودهای زیرساخت ها را جبران و آسایش بیشتری برای مسافران آماده شود.

دادستان مرکز استان گفت: ساماندهی پارکینگ ها و دست فروشان، افزایش تابلوهای راهنما و مسایلی از این قبیل از جمله ضرورت هایی است که باید به جد مورد توجه قرارگیرند. رازانی در پایان تصریح کرد: در مجموع زحمات دستگاه های اجرایی در این زمینه قابل تقدیر است.

۴۶

کد خبر 1243756

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند