صادقی : برای سفر به بوکان مشکل مالی نداشتیم / قطعا با عوامل این اتفاق برخورد خواهیم کرد


صادقی : برای سفر به بوکان مشکل مالی نداشتیم / قطعا با عوامل این اتفاق برخورد خواهیم کرد

هادی صادقی در خصوص عدم اعزام تیم چوکای تالش به بوکان با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.

به گزارش فرتاک ورزشی،

هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

سرپرست تیم بدون هماهنگی با هیئت مدیره و بنده پس از بازی برابر مس‌نوین به بازیکنان تیم اعلام کرد که به بوکان سفر نمی‌کنیم و سرمربی تیم نیز در این هفته یک جلسه تمرین برگزار کرد که به بازیکنان‌ گفتند به علت مشکلات مالی به بوکان نمی‌رویم.

وی افزود : هیئت مدیره باشگاه پس شنیدن این موضوع تعجب کردند و گفتند برای سفر به بوکان هیچ مشکل مالی نداریم، و با دستور هیئت مدیره بنده برای اعزام به بوکان شرایط را فراهم‌کردم.

صادقی در ادامه گفت : متاسفانه سرپرست تیم به ما اعلام‌کردند که به دلایل شخصی نمیتواند به همراه تیم به بوکان برود، سپس قائم مقام باشگاه دست به کار شد و با بازیکنان تماس گرفت، اما بازیکنان به شهر های خودشان رفته بودند و با وجود چند بازیکن مصدوم و محروم نتوانستیم اعضای تیم را به اندازه کافی برسانیم و سفر ما به بوکان لغو شد.

مدیرعامل چوکا تالش در پایان‌گفت : خیلی دوست داشتیم به بوکان سفر کنیم تا نزد مردم دوست داشتنی بوکان برویم اما به‌دلایل نامعلوم سرپرست و سرمربی تیم دست به این‌کار زدند که ما به کمیته اخلاق نامه زده‌ایم و قطعا باشگاه شدید ترین برخورد را با این موضوع خواهد داشت تا حق هواداران چوکا و مردم عزیز تالش ضایع نشود.

مصاحبه : امیررضا رضایی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق