عضو هیئت مدیره سابق استقلال خوزستان : با آبروی سرمایه‌های خوزستان بازی نکنید


عضو هیئت مدیره سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد شدید از تصمیمات مدیریت این تیم اعتقاد داشت یک عده فقط با آبروی سرمایه های این استان بازی می کنند. نوشته عضو هیئت مدیره سابق استقلال خوزستان : با آبروی سرمایه‌های خوزستان بازی نکنید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عضو هیئت مدیره سابق استقلال خوزستان : با آبروی سرمایه‌های خوزستان بازی نکنید

صفرعلی جمالپور : فقط قصد دارند فوتبال این منطقه را از ریشه ویران کنند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۸
عضو هیئت مدیره سابق استقلال خوزستان : با آبروی سرمایه‌های خوزستان بازی نکنید

عضو هیئت مدیره سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد شدید از تصمیمات مدیریت این تیم اعتقاد داشت یک عده فقط با آبروی سرمایه های این استان بازی می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه روند ناکامی خود در آخرین دیدار برد را در دقایق پایانی با یک شکست در دقیقه ۹۷ عوض کرد.تبعات شکست آن قدر زیاد بود که بعد از آن سیروس نعمتی نژاد تنها بعد از دو بازی که هدایت اس خوزستان را برعهده داشت در اقدامی عجیب از کارش برکنار شد و محمد علوی بازیکن اسبق تیم ملی را جانشین او معرفی کند.این در حالی است که از ابتدای لیگ تا به حال این برای پنجمین بار است که این باشگاه اقدام به تعویض سرمربی می کند و این تعداد تعویض مربی در طول یک فصل می تواند بی سابقه باشد.صفرعلی جمالپور عضو سابق هیئت مدیره استقلال با انتقاد از این شرایطی که در فوتبال خوزستان حاکم است اظهار داشت :

« چرا یک سری از افراد که سر رشته ای از فوتبال ندارند باید با آبروی فوتبال خوزستان بازی کنند . مگر ما چند تا سیروس پور موسوی داریم ، مگر چند تا کریم بوستانی و داریوش یزدی، و سیروس نعمتی نژاد و محمد علوی داریم که بخواهیم با آبروی آنها بازی کنیم . این ها سرمایه های فوتبال خوزستان هستند که برای تک تک آنها مربیان زیادی زحمت های شبانه روزی کشیده شده است اما اقای رحیمی به راحتی هر چه تمام تر تنها با یک امضا یکی را منصوب و دیگری را خلع کند .»

صفرعلی جمالپور همچنین درادامه با انتقاد ازانتقال ایمان مبعلی گفت:

« چرا باید به همین راحتی اجازه بدهیم ایمان مبعلی از استقلال خوزستان به فولاد منتقل شود ؟»

صفرعلی جمالپور در ادامه همچنین گفت:

« بارها سابقه داشته است که تیم های بزرگی به دسته پایین ترسقوط می کنند اما باز تلاش خود را بیشتر می کنند و دوباره به لیگ برتر بر می گردند . اما شنیده شده است که مدیر کارون اروند خرمشهر اعلام کرده که قصد دارند با خرید امتیاز این تیم را به خرمشهر هبه کنند .

وی همچنین درارتباط با ۶ امتیازی که از استقلال خوزستان کسر شده است هم عنوان کرد:

« مسئولان بارها وعده داده بودند که ما می توانیم که این ۶ امتیاز را دوباره برگردانیم اما چه شد ؟ مگر تیم های بزرگ پایتخت توانستند رای فیفا را برگردانند که شما دل مردم را بی خودی خوش می کنید .

ولی به هرحال در خوزستان اتفاقاتی در حال افتادن است که فقط قصد دارند فوتبال این منطقه را از ریشه ویران کنند .»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند