استون مارتین Rapide E معرفی شد


رسانه کلیک – استون مارتین Rapide E از راه رسید. این خودروی تمام برقی قدرتی برابر با 601 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. در حالی که نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است، نمایشگاه خودروی شانگهای نیز میزبان خودروهای جذاب زیادی است. به تازگی در این نمایشگاه از خودروی استون مارتین […] نوشته استون مارتین Rapide E معرفی شد...

رسانه کلیک – استون مارتین Rapide E از راه رسید. این خودروی تمام برقی قدرتی برابر با 601 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

در حالی که نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است، نمایشگاه خودروی شانگهای نیز میزبان خودروهای جذاب زیادی است.

به تازگی در این نمایشگاه از خودروی استون مارتین Rapide E رونمایی شده است. این محصول اولین خودروی تمام برقی تولیدی این برند انگلیسی محسوب می شود.

طراحی این خودرو تفاوتی با محصولات گذشته استون مارتین ندارد و این موضوع می تواند برای علاقه مندان به آن، خوشحال کننده باشد. این خودرو به جای موتور 12 سیلندر 6.0 لیتری، به موتورهای برقی مجهز شده است.

استون مارتین Rapide E معرفی شد

استون مارتین Rapide E دارای دو موتور برقی و باتری 800 ولتی است. قدرت تولیدی موتورهای مورد استفاده در این خودروی اسپرت انگلیسی به 601 اسب بخار و گشتاور آن به 950 نیوتون متر می رسد. قدرت و گشتاور تولیدی این موتورها تفاوت چندانی با یک موتور 12 سیلندر بنزینی ندارد.

بر اساس اعلام استون مارتین، سرعت این خودرو در کمتر از 4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. شتاب این خودرو در مقایسه با Rapide S کمتر است.

استون مارتین Rapide E معرفی شد

حداکثر سرعت این خودروی انگلیسی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. شتاب و حداکثر سرعت این خودرو، لذت رانندگی بالایی را برای خریدار به همراه دارد.

استون مارتین به برد 321 کیلومتری این خودرو اشاره کرده که می توان آن را مناسب ارزیابی کرد. این خودرو از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

استون مارتین Rapide E معرفی شد

استون مارتین Rapide E به یک کیلومترشمار دیجیتال 10 اینچی مجهز شده است. طراحی ظاهری این خودرو برای بهبود آیرودینامیک و مصرف انرژی بهینه تر، تغییراتی را تجربه کرده است. استون مارتین برای این خودرو رینگ های آلومینیومی جدیدی در نظر گرفته که آیرودینامیک آن را بهبود می دهد.

استون مارتین تنها 155 نمونه از این خودرو را تولید می کند. در آینده شاهد عرضه خودروهای تمام الکتریکی بیشتری از سوی این برند انگلیسی خواهیم بود.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark