بازدید پوریانی از مجتمع‌های قضایی تهران


بازدید پوریانی از مجتمع‌های قضایی تهران

مدیر روابط عمومی محاکم تهران از آغاز دوره جدید بازدید‌ها و ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران خبر داد

بازدید پوریانی از مجتمع‌های قضایی تهرانمهرداد شهسواریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ افزود: این بازدید‌ها از دوشنبه این هفته دوم اردیبهشت و با بازدید از مجتمع قضایی قدس آغاز می‌شود.

وی گفت: عباس پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران هر هفته با حضور در یکی از مجتمع‌های قضایی تهران ضمن بررسی مشکلات و مطالبات کارکنان قضایی از نزدیک شاهد روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و پاسخگوی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی محاکم تهران افزود: بازدید از مجتمع‌های قضایی و ملاقات حضوری پوریانی با مردم، نقش مهمی در تسریع در روند رسیدگی پرونده‌های قضایی دارد.

شهسواریان گفت: برنامه بازدید‌ها و ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضایی از قبل اطلاع رسانی می‌شود تا مراجعان بتوانند با توجه به زمان اعلامی در مجتمع‌های قضایی مربوط حاضر شوند.

این دهمین دوره از بازدید‌های پوریانی از مجتمع‌های قضایی شهر تهران است و در پنج سال گذشته بازدید‌ها و ملاقات‌های مردمی در دو نوبت ۶ ماهه اول و دوم سال انجام شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان