سرمربی تیم فوتبال جوانان: عیار تیم به زودی مشخص می شود


سرمربی تیم فوتبال جوانان: عیار تیم به زودی مشخص می شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اعلام کرد که حضور در تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ باعث می شود تا بازیکنان محک مناسبی بخورند و عیار واقعی آنها مشخص شود.

به گزارش ایرنا، سید سیروس پورموسوی، گفت: مرحله استعدادیابی تمام شده و 70 درصد از بازیکنان مد نظرمان را انتخاب کرده ایم. از فردا تمرینات خود را با بازیکنان نهایی آغاز خواهیم کرد تا برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم.
وی ادامه داد: در اردوی مرحله اول که از فردا آغاز می شود هدف ما بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است. تمرینات دیگری نیز در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و سعی می کنیم به مرز آمادگی خوبی از لحاظ جسمانی برسیم.
وی در ادامه گفت: قبل از اعزام به تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ روسیه، سه اردو داریم. اردوی اول که از فردا آغاز می شود؛ اردوی دوم از 24 تا 31 اردیبهشت ماه احتمالا در خوزستان و بار دیگر اول خرداد در تهران اردو خواهیم داشت.
وی در ادامه ابراز کرد: در تورنمنت سن پترزبورگ با تیم های آرژانتین، یونان، ترکیه هم گروه هستیم و با توجه به اینکه تمامی تیم ها مرتبا با تغییر سن مواجه هستند، هیچ شناختی از آنها نداشته و فیلم بازی در اختیارمان نیست. ضمن اینکه بازیکنانی که با خود می بریم برای اولین بار هست که در بازی های برون مرزی شرکت می کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: کسب تجربه مهمترین هدف ما است و نتیجه گیری در اولویت آخر ما محسوب می شود. در اردوهایی که برگزار می کنیم سعیمان بر این است تا چند بازی دوستانه داخلی برگزار کنیم تا بازیکنان به هماهنگی تیمی برسند و آماده قابت با رقبای خود در تورنمنت بین المللی شوند.
ورزشی **9118**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها