فرصت عرضه دستاورد شرکت‌های خلاق در الکامپ 2019فراهم شد


فرصت عرضه دستاورد شرکت‌های خلاق در الکامپ 2019فراهم  شد

تهران- ایرنا- شرکت های خلاق و نوآور می توانند با ثبت نام درسایت الکامپ 25 و حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، شرکت های خلاق مطابق سال گذشته می توانند از50 درصد تخفیف تا سقف 20 میلیون ریال جهت اخذ غرفه و یا کانتر جهت حضور در این نمایشگاه برخودار شوند. شرکت های خلاق پس از ثبت نام و حضور در این رویداد، با ارائه مستندات حضور می توانند وجه حمایتی خود را دریافت کنند.
پیش ثبت نام بزرگترین رویداد فناوری-تجاری کشور از دوم اردیبهشت ماه در سامانه iran-elecomp.com آغاز شده است، همچون دوره های گذشته اولویت در پیش‌ثبت‌نام در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قبیل روند ثبت نام و تعرفه ها، به نشانی http://iran-elecomp.com/ مراجعه کنند.
نمایشگاه الکامپ درعرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران، بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته وعملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
سازمان نظام صنفی یارانه‌ای با انتخاب شعار راهبردی « آینده بهتر » امیدوار است با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه، موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.
علمی ** 9340**1485

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟