گیم‌پلی غیرخطی Cyberpunk 2077، آن را به سطح جدیدی برده است


متیوز توماسکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz) کارگردان ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، احساس می‌کند سطح گزینه‌ها و امکانات گیم‌پلی این بازی وعده چیز خاصی را به بازی‌بازان می‌دهد. Cyberpunk 2077 بازی نقش‌آفرینی شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) قصد دارد تا در زمینه‌های مختلف راه خود را از عنوان The Witcher جدا کند. در حالی که بازی...

گیم‌پلی غیرخطی Cyberpunk 2077، آن را به سطح جدیدی برده است

متیوز توماسکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz) کارگردان ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، احساس می‌کند سطح گزینه‌ها و امکانات گیم‌پلی این بازی وعده چیز خاصی را به بازی‌بازان می‌دهد.

Cyberpunk 2077 بازی نقش‌آفرینی شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) قصد دارد تا در زمینه‌های مختلف راه خود را از عنوان The Witcher جدا کند. در حالی که بازی The Witcher به علت روایت معنی‌دار خود انتخاب‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌داد؛ اما به دلیل نوع گیم‌‌پلی آن، پس از مدتی دچار یکنواختی می‌شد. در عوض، Cyberpunk 2077 به‌دنبال ارائه گزینه‌های بیشتری در هر دو بخش روایت و گیم‌پلی به بازیکنان است.

آقای توماسکیویچ، کارگردان ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، اخیرا و در مصاحبه‌ای با وب سایت Area Jugones، به این نکته اشاره کرده بود که داشتن آزادی و حق انتخاب در این عنوان غیر‌خطی مواردی هستند که آن‌ را از بازی The Witcher جدا کرده و نوید تجربه جدیدی را به بازی‌بازان می‌دهد.

آقای توماسکیویچ همچنین به این مورد اشاره کرده است که هرچند بازی Cyberpunk 2077 از المان‌های به‌کار رفته در بازی‌های قبلی سی‌دی پراجکت رد مانند انتخاب روایت و عواقب آن و شخصیت‌هایی که به صورت کامل به آنها پرداخته شده است بهره می‌برد؛ اما بر خلاف سایر بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو، تمرکز گیم‌پلی بازی بر روی ارائه آزادی بسیار زیاد به بازیکنان است.

آقای توماسکیویچ در ادامه می گوید:

همانطور که در گذشته به آن اشاره کردم، ما همچنان از المان‌های به کار رفته در بازی‌های قبلی خود مانند تصمیمات، عواقب، شخصیت‌های قدرتمند و … در این بازی نیز استفاده کرده‌ایم؛ من فکر می‌کنم چیزی که این بازی را به سطح جدیدی خواهد رساند، گیم‌پلی غیر خطی آن خواهد بود که ما این مورد را در حین انجام یکی از مراحل بازی متوجه شدیم.

وی در ادامه به تفاوت این بازی و عنوان The Witcher می‌پردازد.

بر اساس کاراکتری که ساخته‌اید، ابزاری که در اختیار دارید و … راه‌های متفاوت زیادی برای به پایان رساندن یک ماموریت در مقابل شما قرار می‌گیرد. و من فکر می‌کنم این موردی است که آن را از عنوان The Witcher متفاوت می‌سازد؛ چرا که The Witcher در عمق گیم‌‌پلی خود دارای تکرار بود. غیر‌خطی بودن بازی در بخش روایت داستانی و همچنین گیم‌پلی که کاراکتر آن نیز غیر‌خطی بوده، در مقایسه با The Witcher، پیچیدگی ماموریت ما در ساخت این بازی را بیان می‌کند.

در همان مصاحبه، آقای توماسکیویچ به تنوع سلاح‌ها و بازی‌های دیگری که Cyberpunk 2077 از آن‌ها الهام گرفته است اشاره می‌کند. در حال حاضر تاریخ مشخصی برای انتشار بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ ایکس‌باکس وان اعلام نشده است. با این حال، این بازی در مراسم E3 امسال حضور داشته و خوشبختانه تا ماه خرداد (ژوئن) اطلاعات بیشتری از آن به دست ما خواهد رسید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

گیم‌پلی غیرخطی Cyberpunk 2077، آن را به سطح جدیدی برده است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟