خواننده‌ی سری Metal Gear Solid در حال کار برروی پروژه‌ای جدید است


خانم دونا برک (Donna Burke)، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین خوانندگان در صنعت بازی‌های ویدئویی، اعلام کرده که در حال کار برروی پروژه‌ای جدید است. بدون شک اکثریت بازی‌بازان، با مجموعه‌ی Metal Gear Solid خاطرات زیادی دارند. مجموعه‌ای پر از شخصیت‌های بزرگ و به یادماندنی، داستانی درگیرکننده و جذاب و البته موسیقی‌هایی که در مواقع نیاز...

خواننده‌ی سری Metal Gear Solid در حال کار برروی پروژه‌ای جدید است

خانم دونا برک (Donna Burke)، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین خوانندگان در صنعت بازی‌های ویدئویی، اعلام کرده که در حال کار برروی پروژه‌ای جدید است.

بدون شک اکثریت بازی‌بازان، با مجموعه‌ی Metal Gear Solid خاطرات زیادی دارند. مجموعه‌ای پر از شخصیت‌های بزرگ و به یادماندنی، داستانی درگیرکننده و جذاب و البته موسیقی‌هایی که در مواقع نیاز آدرنالین را در خون انسان تزریق کرده و در مواقع لزوم اشک شما را در می‌آورد. خانم دونا برک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان در صنعت بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند و در مجموعه‌ی Metal Gear Solid نیز نقشی پررنگ داشته است. برای مثال، قطعه‌های Heavens Divide در نسخه‌ی Peace Walker و Sins of the Father از نسخه‌ی The Phantom Pain شاهکارهای ساخته‌ی ایشان هستند. به تازگی در توییتر اعلام شده است که این خواننده‌ی بزرگ در حال کار برروی پروژه‌ای جدید ولی مخفی است.

در توییت مذکور، او چنین بیان کرد:

برای پروژه‌ی مخفی مشتاق هستید؟ شما را منتظر نگه داشتم؟ (Kept you waiting huh)

به وضوح می‌توان اشاره‌ی خانم برک را در این جمله مشاهده کرد. قطعا شما هم با مشاهده‌ی جمله‌ی «Kept you waiting huh» به یاد مجموعه‌ی Metal Gear Solid افتاده‌اید. آیا نسخه‌ای دیگر از این سری در راه است؟ آیا کونامی (Konami) می‌تواند دوباره این مجموعه‌ی خاطره انگیز را زنده‌ کند؟ آخرین نسخه‌ی این سری که توسط کونامی البته بدون حضور کارگردان اصلی آن ساخته شد، با پسوند Survive عرضه شد و البته که نتوانست انتظارات را برآورده کند. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان در دیزی و بی‌حیایی گربه!! | نقد و بررسی بازی Metal Gear Survive که به قلم حسین غزالی است، مطالعه کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

خواننده‌ی سری Metal Gear Solid در حال کار برروی پروژه‌ای جدید است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...