نمایش دستاوردهای دفاعی نظام، دشمن را حیرت زده کرد


نمایش دستاوردهای دفاعی نظام، دشمن را حیرت زده کرد

شکارچی گفت: نمایش دستاوردهای دفاعی نظام جمهوری اسلامی مردم به ویژه نسل جوان را خوشحال و دشمن را حیرت زده کرد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «ابوالفضل شکارچی» در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز (چهاردهم اردیبهشت ماه) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب موجی از ناامیدی را در قلوب دشمنان ایجاد کرد، گفت: ناامید کردن مردم از مهمترین اهداف دشمنان است، بنابراین ضروری است در چنین وضعیتی تمام ظرفیت های نظام به میدان بیایند و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را در سطح ملی و جهانی به نمایش درآورند.

مسئول کارگروه نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، افزود: 700 دستاورد مهم چهل ساله انقلاب اسلامی در قالب چهار نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نمایشگاه های مهم در حوزه دفاعی برگزار شد و مردم از نزدیک مشاهده کردند که بیش از 90 درصد توانمندی دفاعی کشور تولید داخل است.

شکارچی ادامه داد: نمایش دستاوردهای چهل ساله نظام جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی موجب خوشحالی و خرسندی مردم به ویژه نسل جوان و حیرت زده شدن دشمنان شد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه اقتدار هوایی نیز با شعار ما توانستیم در ایام الله دهه فجر برپا شد تا مردم با پیشرفت های کشور در این حوزه از نزدیک آشنا شوند.

مسئول کارگروه نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نمایشگاه چهارم ما با حضور 45 دستگاه کشوری و لشکری در باغ موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس برپا شد.

شکارچی ادامه داد: ما در نیروهای مسلح این آمادگی را داریم تا بند به بند و کلمه به کلمه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟