گوشی هوشمند ZTE Blade A7 به طور رسمی معرفی شد


هم رسان: رکود حاکم بر بازار گوشی های پرچمدار بسیاری از شرکت ها را به سوی توسعه موبایل های میان رده و اقتصادی کشانده است. این بازار حالا یک رقیب جدید به نام ZTE Blade A7 دارد که با قیمتی کمتر از 90 دلار امکاناتی قابل قبول نظیر نمایشگر اینچی و دوربین 16 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ZTE Blade A7 از نمایشگر 6.1 اینچی LCD با بریدگی قطره...

گوشی هوشمند ZTE Blade A7 به طور رسمی معرفی شد

هم رسان: رکود حاکم بر بازار گوشی های پرچمدار بسیاری از شرکت ها را به سوی توسعه موبایل های میان رده و اقتصادی کشانده است. این بازار حالا یک رقیب جدید به نام ZTE Blade A7 دارد که با قیمتی کمتر از ۹۰ دلار امکاناتی قابل قبول نظیر نمایشگر اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می دهد.


ZTE Blade A7 از نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD با بریدگی قطره ای شکل بهره می برد، هرچند لبه بالایی این گوشی هنوز هم حاشیه هایی دارد. پیکربندی حافظه شامل ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضا برای ذخیره داده است. پردازش داده هم توسط چیپست مدیاتک هلیو پی ۶۰ صورت می گیرد.
دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 از قابلیت های هوش مصنوعی نظیر بهبود رنگ ها و تشخیص منظره بهره می برد سنسور ۵ مگاپیکسلی سلفی هم توانایی چندانی برای ثبت تصاویر جذاب ندارد اما با تشخیص چهره سازگار است.

گوشی هوشمند ZTE Blade A7 به طور رسمی معرفی شد
از مشخصات دیگر ZTE Blade A7 می توان به اندروید ۹ پای با رابط کاربری MiFavor 9.0 UI، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. هرچند در این موبایل خبری از سنسور اثر انگشت فیزیکی نیست.
ZTE Blade A7 از ده روز دیگر دیگر و در رنگ های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۲ و ۳ گیگابایتی این گوشی مقرون به صرفه به ترتیب حدود ۹۰ و ۱۰۰ دلار عنوان شده است.

'); d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها