گوشی LG G8 ThinQ مورد آزمایش قرار گرفت (+فیلم)


هم رسان: گوشی هوشمند جدید LG G8 ThinQ که ماه گذشته در ایالات متحده عرضه شده ای، این گوشی در حال حاضر پرچمدار شرکت LG بوده که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED می باشد که رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل را ارائه می دهد. این گوشی به همراه 6GB رم و 128GB حافظه ذخیره سازی داخلی می باشد و با استفاده از درگاه microSD می توانید این میزان حافظه را افزایش دهید...

گوشی LG G8 ThinQ مورد آزمایش قرار گرفت (+فیلم)

هم رسان: گوشی هوشمند جدید LG G8 ThinQ که ماه گذشته در ایالات متحده عرضه شده ای، این گوشی در حال حاضر پرچمدار شرکت LG بوده که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED می باشد که رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل را ارائه می دهد.


این گوشی به همراه 6GB رم و 128GB حافظه ذخیره سازی داخلی می باشد و با استفاده از درگاه microSD می توانید این میزان حافظه را افزایش دهید و همچنین از دوربین های با کیفیتی نیز بهره می برد.
در فیلمی که در زیر مشاهده می نمایید بر روی این گوشی چندین آزمایش مختلف انجام شده است که کیفیت این گوشی را نشان می دهد. که این تست ها شامل تست خمیدگی، تست حرارت و تست خراشیدگی می باشد.
همانطور که می توانید در این ویدئو مشاهده نمایید در مرحله 6 و 7 دچار خراشیدگی می شود، که این مرحله در اکثر پرچمدارهای موجود در بازار مشترک می باشد. همچنین این گوشی در تست حرارت و تست خمیدگی عملکرد خوبی از خود نشان داد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عوارض جانبی داروهای کاهنده چربی خون چیست؟