میلاد نرگسی؛ از نقاشی اتومبیل تا آرمان بازیگری


میلاد نرگسی؛ از نقاشی اتومبیل تا آرمان بازیگری

میلاد نرگسی بازیگر جوان و توانمندی است که با وجود شرایط جسمی و دشوار در زندگی اش، مدتی است که در رشته بازیگری مشغول به کار است، بر اساس زندگی وی حمداله جمالی فیلم مستندی را با عنوان «میلاد اراده» ساخته است.

‌به گزارش ایسنا، این بازیگر اظهار کرد: فیلم مستند «میلاد اراده» بر اساس زندگی من ساخته شده و تا حدی می‌توان گفت که زندگی نامه‌ی شخصی من در آن مشهود است، پیش از آنکه این فیلم ساخته شود، به مدت ۵ سال در حرفه نقاشی ماشین مشغول بودم، در آن مدت با علاقه و شور و شوق خاصی کار می‌کردم، رفته رفته در این حرفه پیشرفت کردم و توانستم در حد سه نفر اشتغال ایجاد کنم، که یکی از آنها همانند من از معلولیت جسمی رنج می‌برد.

وی تاکید کرد: هدف من برای رفتن جلوی دوربین و ساخت این اثر این بود که بتوانم به نحوی توانایی‌هایی خودم را نشان بدهم و پیوسته به خودم افتخار می‌کنم که معلول هستم و هیچ وقت معلولیت برای من محدودیتی ایجاد نکرده است خصوصاً در رشته بازیگری.

نرگسی تصریح کرد: از کودکی به کار فیلم علاقه داشتم و در حال حاضر با جدیت مشغول به فعالیت هستم، می‌خواهم بگویم که جامعه با دیدن من در قاب تصویر نگاهش را نسبت به معلولان تغییر می‌دهد.

وی افزود: علاقمند هستم که این مستند چه در جشنواره‌ها و چه در مکان‌های فرهنگی مختلف به نمایش در بیاید، هرچند به دنبال این هستم که در جشنواره‌های سینمایی معلولان شرکت داشته باشد.

وی در خصوص آینده کاری خود خاطرنشان کرد: تلاشم این است که بازیگری را در سطح بالاتری ادامه دهم، در واقع می‌توانم با همین شرایط دشوار در کار هنری فعال باشم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج