اقدامات حوزه علمیه تهران در تحقق مطالبات رهبری تشریح می شود


اقدامات حوزه علمیه تهران در تحقق مطالبات رهبری تشریح می شود

همزمان با سومین سالگرد دیدار با رهبر معظم انقلاب، نشست خبری تشریح اقدامات انجام شده توسط حوزه علمیه تهران برای تحقق منویات ایشان، امروز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مهدی عامری» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان،، از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه بر محوریت پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران خبرداد و گفت: این نشست خبری به مناسبت سومین سال دیدار صمیمانه طلاب و مسؤولان حوزوی تهران با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.


عضو جمعیت طلاب انقلاب اسلامی افزود: نشست خبری پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۴:۳۰ در مجمع جهادی روحانیون برگزار می‌شود.

وی در ادامه ابراز کرد: در این دیدار مقام معظم بعد از سخنان جمعی از طلاب، اساتید و مسؤولان حوزه علمیه تهران رهنمودهایی ذیل خوب درس خواندن، گرامیداشت حوزه‌های بزرگ و قدیمی تهران، دانشگاهی نشدن فضای حوزه و وظایف طلاب در هدایت سیاسی و دینی و خدمت رسانی به مردم داشتند که بسیار مورد توجه بود.


حجت الاسلام عامری یادآور شد: در این نشست خبری حجت‌الاسلام «علی نیا»، مسوول بسیج طلاب حوزه علمیه بقیه الله(عج) و حجت‌الاسلام «طاهایی» مسئول رسانه مجمع جهادی روحانیون حضور دارند و اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را تشریح می کنند.

پایان پیام/487

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من که مغزم درد گرفت / شما فهمیدی چی نوشته ؟