فراخوان کانون های مساجد استان فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا»


فراخوان کانون های مساجد استان فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا»

حجت الاسلام امیدی از اجرای فراخوان مدیران کانون های مساجد استان فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا» خبر داد و گفت: بر اساس حمایت های دولت بیش از 500 میلیون ریال سرانه ویژه کانون های مساجد فارس واریز شده است.

حجت الاسلام «حسین امیدی» از اجرای فراخوان مدیران کانون های مساجد استان فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: بر اساس حمایت های دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور، بیش از 500 میلیون ریال سرانه ویژه کانون های مساجد فارس واریز شده است که این رقم برای کانون هایی است که اعضای خود را ثبت کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس، با اشاره به نظر مسئولین امر بر تقویت قوای اقتصادی کانون های مساجد، اظهارداشت: مدیران کانون های مساجد می توانند برای دریافت سرانه بیشتر، اعضای بیشتری را در کانون خود عضو کنند.

وی افزود: به طور حتم هرچه تعداد افراد بیشتری ثبت نام شده باشند، به همان میزان سرانه به کانون تعلق می گیرد و سامانه «سجا» برای ثبت اعضا، برای مدیران کانون باز است و کانون هایی که زین پس، اعضای جدید را ثبت کرده باشند، از سرانه جدید برخوردار می شوند.

این مقام مسئول، از مدیران کانون ها خواست تا حتما پس از ثبت اعضا، از طریق کاربری مخصوص مدیر کانون، افراد را ثبت نهایی و تایید کنند در غیر اینصورت عضویت فرد نیمه کاره خواهد بود و سرانه به آن تعلق نمی گیرد و گفت: ملاک هرگونه عمل و ارائه خدمات ستاد کانون‌های مساجدکشور، اطلاعات سامانه «سجا» خواهد بود.

توجه: مدیران و اعضای کانون های مساجد فارس می توانند برای دریافت نحوه ثبت نام، اینجا را کلیک کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات