واکنش به کتک کاری شدید زنان در لیگ فوتبال!


واکنش به کتک کاری شدید زنان در لیگ فوتبال!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عقب ماندگی فوتبال ایران نسبت به فوتبال دنیا و حتی کشور‌های عربی می‌گوید: «فحش، خشونت، درگیری و حواشی مختلف فوتبال آسیا فقط در ایران وجود دارد.» به گزارش تابناک ورزشی،...

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عقب ماندگی فوتبال ایران نسبت به فوتبال دنیا و حتی کشور‌های عربی می‌گوید: «فحش، خشونت، درگیری و حواشی مختلف فوتبال آسیا فقط در ایران وجود دارد.»

به گزارش تابناک ورزشی، جلال طالبی سرمربی ایران در جام جهانی 98 فرانسه، درباره حاشیه‌های زیاد فوتبال در ایران گفت: به هر صورت فوتبال ما بیشتر از این که رشد کند، مسائل حاشیه‌ای پیدا کرده و ما را از هدفمان دور کرده است. از نظر چگونگی برگزاری مسابقات عقب هستیم. ارگان‌های مختلف در برنامه‌های فوتبال تأثیرگذار هستند. این موضوع به سطح فوتبال ما لطمه زده و نمی‌تواند موجب رشد شود. نمی‌خواهم بگویم افت کردیم، ولی فوتبال چشم‌گیری بازی نکردیم. پیشرفت قابل لمسی را ندیدیم.

واکنش به کتک کاری شدید زنان در لیگ فوتبال!

کجای دنیا دختران همدیگر را می‌زنند؟

طالبی گفت: همه ما اشتباه می‌کنیم. اجازه دهیم داور هم بعد از کلاس چند بار اشتباه کند. دختران ما همدیگر را می‌زنند. خشونت در فوتبال رخنه کرده است. داور هم مثل من و شما گرفتار است. او هم اشتباه می‌کند. باید سعی کنیم آرام باشیم. کجای دنیا دختران همدیگر را می‌زنند؟ می‌گویند بازیکن دیرتر به زمین رفته و ریختند همدیگر را زده‌اند. این چه فوتبالی است.

فوتبال کشور‌های عربی هم دعوا و فحش زن و بچه ندارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ‌های خارجی، حتی کشور‌های حوزه خلیج فارس چنین مسائلی دیده نمی‌شود، گفت: اگر حاشیه‌ای باشد، خبرش را می‌خوانید. اگر خبری باشد، به سرعت در ایران هم منتشر می‌شود. در فوتبال کشور‌های عربی دعوا و اختلاف و فحش زن و بچه وجود ندارد. تا کی می‌خواهیم با این شرایط ادامه دهیم؟ با این وضع هیچ چیز نمی‌شویم! تیم ملی امید هم به المپیک نمی‌رود. فقط مخارج میلیاردی به جا می‌ماند. مربیان و بازیکنان پول می‌گیرند، ولی به کجا رسیدند؟ این پول‌ها کجا هزینه شده است؟ بلد نیستیم انتخاب و برنامه‌ریزی کنیم.

واکنش به کتک کاری شدید زنان در لیگ فوتبال!

سرمربی سابق تیم ملی سوریه با بیان اینکه عوامل خارج از فوتبال در انتخاب مدیران ورزشی نقش ایفا می‌کنند، افزود: کسانی در ورزش هستند که شناختی از ورزش ندارند. در درجه اول انتخاب مدیران می‌تواند در فوتبالمان تأثیرگذار باشد. فوتبال حوزه کاری مدیران صنعتی نیست. برخی به بهانه خدمتی که کرده‌اند، در فوتبال فعال می‌شوند و سهمی هم می‌برند. ورزش، آخر خط این مدیران است. به جز چند استثنا، اکثر این مدیران بعد از خروج از ورزش به خط پایان رسیدند.

وی با اشاره به نبود نظارت روی کار بازیکنان جوان و بیراهه رفتن آنان گفت: فوتبال ما نظارت ندارد. معلوم نیست به کجا کشیده شده است. برنامه‌ای نداریم که روی بازیکنان با استعداد برنامه‌ریزی کنیم. این بازیکن از بین می‌رود. در اروپا نظارت روی استعداد‌ها وجود دارد. من در امارات کار کردم. یک تعداد بازیکن وجود داشت که باشگاه به خانواده این بازیکنان بی‌بضاعت مواد غذایی می‌داد و می‌گفت: به او پروتئین بدهید. در یک شهر کوچک که ۲۰۰ فوتبالیست داشت این کار را می‌کردند.

واکنش به کتک کاری شدید زنان در لیگ فوتبال!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هایپرکار آمریکایی زینگر 21C آماده ورود به خیابان‌ها شد