جهانگیری: جای خالی موزه ورزش احساس می‌شد


جهانگیری: جای خالی موزه ورزش احساس می‌شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: در سال‌های اخیر ایران در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک به توفیقات خوبی رسیده و باید این افتخارات در تاریخ ماندگار شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه آیین افتتاح موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موزه‌هایی در شهر‌های مختلف برای نگهداری اشیایی که تاریخ و تمدن مردم ایران را نشان می‌دهد افتتاح شده است. موزه‌ای که جای خالی آن احساس می‌شد و باید کار ویژه‌ای برای ان صورت می‌گرفت موزه ورزش بود. در سال‌های اخیر ایران در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک به توفیقات خوبی رسیده و باید این موضوع در تاریخ ماندگار شود.

جهانگیری: جای خالی موزه ورزش احساس می‌شد

او تصریح کرد: با افتتاح این موزه شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که هر کسی در هرجایی آثاری از ورزش ایران در تاریخ دارد را بیاورد تا همه آثار در یک جا جمع آوری شود و مردم فرصت کافی برای بازدید از آن‌ها را داشته باشند. این موزه باید به ورزش‌هایی که ایرانی‌ها در آن تخصص داشتند بپردازد. باید رشته‌هایی که در آن نشانی از ایرانی‌ها هست را پیدا کرد و برای مردم به نمایش گذاشت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: با این کار قهرمانان ورزش ایران همیشه در ذهن مردم می‌مانند و افرادی به تاریخ علاقه دارند فرصت دارند تا با دسترسی به این آثار از تاریخ ورزش ایران آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/

اظهارات جهانگیری درباره موزه ملی ورزش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل