تربیت صحیح فرزندان تجارت با منفعت والدین است


تربیت صحیح فرزندان تجارت با منفعت والدین است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تربیت صحیح فرزندان بهترین تجارت با منفعت والدین است که هم خیر دنیوی و هم خیر اخروی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید ناصر اسحاقی» امروز (31 اردیبهشت ماه) در جشن «روزه اولی ها» دختر فعالان کانون فرهنگی هنری مساجد در مهدیه اردبیل گفت: برپایی محافل تکلیف در جای جای میهن اسلامی یک فضیلت بزرگ برای برگزارکنندگان و حضور یافتگان است زیرا در ترویج دین مبین اسلام گام برداشته اند و خداوند متعال اجر عظیم به آنها عنایت خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: کارکنان و دست اندکاران کانون های مساجد فعالیت ویژه در برپایی این برنامه بسیار وزین داشتند و تقدیر و تشکر ویژه ای از آنها دارم.

وی با اشاره به اینکه برپایی جشن تکلیف به نوعی تربیت فرزند همراه با معنویت است، بیان کرد: تربیت صحیح فرزندان بهترین تجارت با منفعت والدین است که هم خیر دنیوی و هم خیر اخروی را به همراه دارد.

این مقام مسئول، یادآور شد: آن کسانی که در راه دین خود ثابت قدم باشند خداوند متعال در قرآن کریم به آن وعده داده هست که مومنان جزو پیروز شوندگان هستند و پروردگار خود مدافع اهل ایمان است.

اسحاقی، اظهار داشت: پدران و مادران صاحب افتخار بزرگی هستند و باید به آن مباهات کنند که معامله بزرگی با پروردگار انجام داده اند و در محفل معنوی جشن تکلیف فرزندان حاضر شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعلام کرد: خداوند متعال به وسیله قرآن کریم به همه سوالات بی پاسخ بشریت جواب داده است و باید با تدبر در قرآن کریم به مفاهیم اصلی آن پی ببریم تا بتوانیم از مومنان راستین باشیم.

اسحاقی، افزود: باید الگوی تمرین همه مسلمانان پیروی از دستورات الهی باشد و قرآن کریم بزرگترین مرجع و منبع این دستورها است.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان