عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون


عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

در این مطلب قصد داریم به ارائه خلاصه ای از بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بپردازیم. او بازیگر جوان و پر کار و سرشناس هالیوود است که نامش برای خیلی از علاقه مندان به دنیای فیلم و بازیگران آشناست. شاید خیلی از خوانندگان بخواهند به اطلاعات بیشتری درباره ی این بازیگر معروف هالیوود بدانند، لذا ما سعی کردیم در اینجا بطور اختصاصی از زندگی و فعالیت های...

در این مطلب قصد داریم به ارائه خلاصه ای از بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بپردازیم. او بازیگر جوان و پر کار و سرشناس هالیوود است که نامش برای خیلی از علاقه مندان به دنیای فیلم و بازیگران آشناست. شاید خیلی از خوانندگان بخواهند به اطلاعات بیشتری درباره ی این بازیگر معروف هالیوود بدانند، لذا ما سعی کردیم در اینجا بطور اختصاصی از زندگی و فعالیت های اسکارلت جوهانسون مقاله ای را تهیه کنیم. همچنین در ادامه مطالب عکس های جدید و متفاوتی را از این بازیگر سرشناس برایتان قرار داده ایم. امیدواریم عکس های انتخاب شده مورد پسندتان واقع شود.

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

کارلت جوهانسون ۳۴ ساله متولد بیست و دوم نوامبر سال ۱۹۸۴ در نیویورک است. پدرش معمار و مادرش تهیه کننده است. اصلیت پدر وی دانمارکی و مادر لهستانی الاصل می باشد.

عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

او یک برادر دو قلو به اسم هانتر و نیز یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد.

مادرش عاشق دیدن فیلم بود و از همان کودکی وقت زیادی را با فیلم دیدن سپری می کرد. وقتی یکی از معروفترین فیلم معروف بربادرفته را دید، تحت تاثیر سکارلت اوهارا قرار گرفت و اسم دخترش را اسکارلت گذاشت.

اسکارلت وقتی کوچک بود علاقه وافرش را به بازیگری حس کرد و بعد آز آنکه فیلم سکوت بره ها را دید علاقه اش بیش از پیش پر رنگ تر شد. در ۱۰ سالگی بازیگری را آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی هم می پردازد.

عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

از او از سن و سال کم سعی کرد ستاره شود و در خیلی از فیلم ها همبازی با بازیگران سرشناسی از جمله کریستین اسکات توماس، دایان ویست، سام نیل و ردفورد و ایتن هاکی شد.

او می گوید: از کودکی علاقه زیادی به فیلم و موسیقی و رقص داشته است و توانسته با کمک پدر و مادرش به این رویاها دست یابد.

عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسونعکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

اسامی فیلم های معروف با بازی اسکارلت جوهانسون

در تکمیل ارائه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون می خواهیم معروف ترین فیلم های که او در آن به ایفای نقش پرداخته است را به شما معرفی کنیم.

پرستیژ گمشده در ترجمه امتیاز نهایی جهان ارواح ویکی کریستینا بارسلونا مرد آهنی ۲ دختری با گوشواره‌های مروارید ترانه ای عاشقانه برای بابی لانگ جزیره

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها