خبر آمدن نیکو هالکنبرگ به ردبول مزخرف است


فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو، مشاوره ردبول گفت که شایعات مربوط به مذاکره این تیم با نیکو هالکنبرگ برای فصل 2020 فرمول یک، بسیار دور از انتظار است. فصل 2019 با رفتن دنیل ریکاردو از ردبول و پیوستنش به رنو آغاز شد. این تصمیم کمی غیرقابل پیش‌بینی بود و ردبول را وادار کرد با ترکیب جدیدی فصل را آغاز کند. این تیم پیر گسلی را به خدمت گرفت اما در...

فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو، مشاوره ردبول گفت که شایعات مربوط به مذاکره این تیم با نیکو هالکنبرگ برای فصل 2020 فرمول یک، بسیار دور از انتظار است.

فصل 2019 با رفتن دنیل ریکاردو از ردبول و پیوستنش به رنو آغاز شد. این تصمیم کمی غیرقابل پیش‌بینی بود و ردبول را وادار کرد با ترکیب جدیدی فصل را آغاز کند. این تیم پیر گسلی را به خدمت گرفت اما در همان دوره کریستین هورنر اعتراف کرد که راننده فرانسوی یک سال زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردند ترفیع گرفت. حالا پس از 6 گرندپری، می‌توان نگرانی‌های ردبول را درک کرد. راننده فرانسوی تمام تلاشش را کرده تا با هم تیمی خود در یک سطح قرار بگیرد اما تقریباً در همه رقابت‌ها، آخرین جایگاه در میان سه تیم برتر را به خودش اختصاص داده است. در بعضی موارد هم اصلاً در این دسته قرار نگرفت!

خبر آمدن نیکو هالکنبرگ به ردبول مزخرف استخبر آمدن نیکو هالکنبرگ به ردبول مزخرف است نیکو هالکنبرگ

در گرندپری موناکو بود که رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که ردبول در حال مذاکره با راننده آلمانی تیم رنو بوده تا او را برای فصل 2020 یا حتی ادامه فصل جاری، جایگزین گسلی کند. هلموت مارکو اما این شایعات را رد کرد:

این شایعات بسیار دور از ذهن هستند که من حتی نمی خواهم در مورد آنها نظر دیگری بدهم.

این حرف ها کاملا مزخرف هستند و این چیزی است که من به گسلی گفتم زمانی که او نیز با من درباره این موضوع تماس گرفته بود.

تیم ردبول سابقه رفتار بی رحمانه با راننده هایش و کنار گذاشتن آن ها در چند مسابقه ابتدایی را در کارنامه دارد و باید دید که در ادامه چه تصمیمی را برای گسلی خواهند گرفت.
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند