تقوا پیشوای اخلاقیات است


تقوا پیشوای اخلاقیات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تقوا پیشوای اخلاقیات است و با رعایت آن جامعه از آسیب‌های اخلاقی نجات می‌یابد، افزود: انسان باید مراقب اعمال، رفتار و گفتار خود در همه حال باشد.

تقوا پیشوای اخلاقیات است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: امام راحل بسیار تأکید داشتند که پس از ماه مبارک رمضان این حال و هوای معنوی و فضای عرفانی را تا سال بعد حفظ کنیم.
وی افزود: تقوا پیشوای اخلاقیات است و با رعایت آن جامعه از آسیب‌های اخلاقی نجات می‌یابد. انسان باید مراقب اعمال، رفتار و گفتار خود در همه حال باشد.
آیت‌الله علما تصریح کرد: این مراقبه باید در درون آنان آغاز شود و در اعمال و رفتارش نمایان شود و به این درک برسد که عالم محضر خداست و حداوند را ناظر بر اعمال خود ببیند.
امام جمعه کرمانشاه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با غرب نیز اشاره و اظهار کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا تاکنون هزاران دروغ گفته و همین دلیل دروغ‌گویی مهم‌ترین دلیل افول آمریکاست.
آیت‌الله علما تصریح کرد: سازش‌گران با آمریکا از جمله قزافی، صدام و بن‌سلمان سرنوشتی داشتند که بهتر است از نتیجه سازش درس بگیریم.
وی تأکید کرد: در مسائل کشور بن‌بستی وجود ندارد و اگر مشکلی هست مربوط به مدیریت‌هاست.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به مناسبت 20 خرداد و روز صنایع دستی اشاره و این حوزه را یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی برشمرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند