5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!


5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!

بهترین پوزیشن شب زفاف، پوزیشنی است که بیشترین ارتباط را از لحاظ احساسی و بدنی ایجاد کند. دخول در شب زفاف باید سطحی و آرام صورت بگیرد تا زن در رابطه درد کمتری را تجریه کند.

5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!

ستاره | سرویس زناشویی - اولین رابطه جنسی قطعا تجربه منحصر به فردی خواهد بود. این اتفاق از لحاظ احساسی و فیزیکی دارای اهمیت است؛ بنابراین توصیه می‌شود با رعایت برخی نکات و آداب شب زفاف آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. بخش مهمی از یک رابطه جنسی خوب، این است که طرفین احساس راحتی کنند. هیچ کس دوست ندارد اولین تجربه‌اش از یک اتفاق لذت‌بخش، همراه با درد و استرس باشد؛ بنابراین بهتر است نکاتی را در رابطه با اولین دخول بدانید. در اینجا چند پوزیشن شب زفاف را به شما معرفی می‌کنیم که کمک می‌کند کمتر درد بکشید!

بهترین پوزیشن شب زفاف

۱. مرد رو و زن خوابیده

برای اولین بار بهتر است که به سراغ پوزیشن‌های ساده‌تر بروید تا زن درد کمتری را متحمل شود؛ چرا که وقت برای امتحان کردن پوزیشن‌های پیچیده‌تر زیاد خواهد بود. برای بسیاری از زوج‌ها، بهترین راه کاهش درد دخول، پوزیشن سنتی است. تصویر زیر نحوه انجام این پوزیشن را نشان می‌دهد.
5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!

در این پوزیشن، یک ارتباط صمیمی و رو در رو میان زن و مرد برقرار می‌شود؛ همین امر باعث احساس راحتی و نزدیکی بیشتر آن‌ها می‌گردد. از آنجا که مرد در این پوزیشن کنترل بیشتری بر سرعت دارد، باید اطمینان حاصل کند که زن در طول دخول احساس خوبی داشته باشد.

۲. خوابیدن زن روی شکم

این یکی از بهرین گزینه‌ها برای پوزیشن شب زفاف است. در این پوزیشن زن روی شکم دراز می‌کشد و دو بالش زیر لگن خود قرار می‌دهد. سپس مرد پا‌های زن را باز می‌کند تا کاملا به واژن زن نزدیک شود. لازم است زن به راحتی دراز بکشد تا مرد به سادگی عمل دخول را انجام دهد. همچنین حرکات مرد باید در اولین دخول آرام باشد و به مرور عمق پیدا کند تا واژن زن به مرور به سایز آلت تناسلی عادت کند.

۳. خوابیدن پهلو به پهلو

این پوزیشن یکی از بهترین و آسان‌ترین گزینه‌هاست؛ چرا که تماس فیزیکی زیاد میان زن و مرد، باعث افزایش صمیمیت می‌شود. دخول در این پوزیشن تقریبا سطحی صورت می‌گیرد و همین باعث کم کردن درد در اولین رابطه می‌شود. همچنین این پوزیشن اجازه می‌دهد تا مرد به راحتی زن را از ناحیه کلیتوریس و سینه تحریک کند.
5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!
5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!
این حالت علاوه بر مناسب بودن برای شب زفاف، روش خوبی برای هم آغوشی بعد از آمیزش است.

۴. پوزیشن پروانه‌ای

این پوزیشن برای تحریک کردن زن و مرد بسیار توصیه می‌شود. با وجودی که این حالت کمی پیچیدگی دارد، اما تنوع آن می‌تواند در شب زفاف جذاب باشد. در پوزیشن پروانه‌ای، زن بیشترین لذت را می‌برد؛ به همین دلیل متخصصان آن را برای شب زفاف پیشنهاد می‌کنند.
5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!

برای انجام این پوزیشن، زن به پشت خود روی لبه تخت دراز می‌کشد. سپس مرد در مقابل او قرار می‌گیرد و دخول را انجام می‌دهد. در این حالت، زن می‌تواند یا پا‌های خود را از تخت آویزان کند و یا آن‌ها را در بغل خود جمع کند. از مزایای این پوزیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
آزاد بودن دست‌ها برای تحریک سایر نقاط بدن زن کنترل مرد بر سرعت و عمق دخول ایجاد ارتباط چشمی بین زوج و بوسیدن همدیگر افزایش صمییت و نزدیکی در رابطه

۵. زن رو

نشستن زن روی آلت مرد می‌تواند بهترین پوزیشن شب زفاف باشد. در چنین شرایطی سرعت و عمق دخول تحت کنترل زن است و به همین دلیل می‌تواند باعث احساس راحتی در او شود.
5 پوزیشن شب زفاف برای اینکه درد نکشید!

آموزش دخول در شب زفاف

برانگیختگی باعث ایجاد تغییرات زیادی در ناحیه تناسلی می‌شود؛ این تغییرات کمک می‌کنند تا زن لذت بیشتری را در رابطه تجربه کند. بنابراین در صورتی که زن به اندازه کافی تحریک نشده باشد، احتمالا مقاربت همراه با درد خواهد بود و این اصلا اتفاق خوبی در اولین دخول نیست. پس اولین توصیه‌ای که به مردان می‌شود، عشق بازی با همسر و تحریک کردن اوست.
دقت کنید که پروسه‌ دخول بسیار مهم‌تر از نوع پوزیشن دخول است. مقدمه چینی برای این کار می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده برای هر دو شما به جا گذارد. بنابراین قبل از دخول در شب زفاف نکات زیر را در نظر داشته باشید:
با همسر خود در مورد تصورات و علایق خود در رابطه جنسی صحبت کنید. با آرامش، صحبت کردن، معاشقه، نوازش و ... به یکدیگر کمک کنید که اضطراب اولین دخول کاهش پیدا کند. اگر در اولین دخول درد زیادی را تجربه می‌کنید، بهتر است سرعت را کم کنید و بیشتر روی معاشقه زمان بگذارید. از ژل لوبریکانت استفاده کنید تا دخول ساده‌تر صورت بگیرد. خونریزی زنان به دلیل پارگیپرده بکارت افسانه‌ای بیش نیست؛ بنابراین در صورتی که در شب زفاف خونریزی اتفاق نیفتاد نگران نشوید. در شب اول، تمرکز خود را بر ارگاسم همزمان نگذارید؛ بیشتر سعی کنید اولین رابطه بدون درد باشد و صمیمیت شما را افزایش دهد.

سخن پایانی

اولین تجربه آمیزش الزاما نباید در شب عروسی صورت بگیرد. خستگی شب عروسی باعث می‌شود که هیچ‌کدام از شما انرژی کافی برای معاشقه پیش از دخول نداشته باشید و اولین دخول دردناک‌تر از حالت عادی صورت بگیرد. واقع‌بین باشید و سعی کنید با مشورت بهترین پوزیشن شب زفاف را انتخاب کنید و از اولین رابطه زناشویی خود لذت ببرید.

برگرفته از: askmen

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم