تدریس خصوصی زبان انگلیسی


تدریس خصوصی زبان انگلیسی

این روزها یادگیری زبان انگلیسی همانند الفبای زبان پارسی پر اهمیت شده، به گونه‌ای که والدین کودکان خود را از سنین خیلی پایین در کلاس‌های آموزش زبان ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، با توجه به استقبال چشمگیر افراد از یادگیری زبان انگلیسی مؤسسه‌های زیادی در سطح تهران تأسیس شده‌اند که هر کدام برای رقابت با رقیبان خود سعی در بهبود کیفیت آموزشی خود دارند. مرکز زبان گات بهترین آموزشگاه زبان در تهران است که علاوه بر زبان انگلیسی بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا در آن تدریس می‌شود. در این متن می‌خواهیم شما را با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مؤسسه گات آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید:

شرایط دوره‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

هر کسی برای یادگیری زبان انگلیسی دلایل و اهدافی دارد که طبق آن برنامه‌ریزی می‌کند. آموزشگاه زبان گات برای تمامی اهداف شما برنامه‌های دقیق آموزشی را در نظر گرفته است که یکی از بهترین آن‌ها کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی می‌باشد. ساعات، تعداد جلسات و روزهای این کلاس کاملاً به عهده شخص زبان‌آموز می‌باشد.

تدریس خصوصی زبان از بهترین و پر طرفدارترین دوره‌های این مجموعه می‌باشد. این محبوبیت به خاطر دلایل زیر می‌باشد:

- انتخاب تعداد جلسات در طی هفته به عهده زبان‌آموز می‌باشد.

- مدت زمان برگزاری کلاس‌ها به عهده زبان‌آموز می‌باشد (حداقل ۹۰ دقیقه).

- امکان برگزاری کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه، محل کار و منزل شما.

- به نسبت کیفیت بالای کلاس‌ها و یادگیری سریع در کلاس‌های خصوصی، هزینه پرداختی کم و مناسب در نظر گرفته شده است.

- قرارداد مکتوب برای اطمینان خاطر شما عزیزان منعقد می‌شود.

- امکان تغییر استاد در صورت نارضایتی زبان آموز.

- تمامی اساتید زبان انگلیسی دارای تحصیلات مرتبط و سابقه تدریس می‌باشند

- مکالمه زبان انگلیسی به صورت فشرده.

دانشجویان علاقه‌مند به کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی به صورت فشرده بهتر است بدانند که این کلاس‌ها ۳ روز در هفته و به مدت ۳ ساعت تشکیل می‌شود. نکته قابل توجه اینکه این کلاس‌ها به صورت نیمه‌خصوصی برگزار می‌شود، یعنی در هر کلاس فشرده ۴ تا ۶ دانشجو وجود دارد. در هر ترم از این کلاس‌ها یک جلد کامل از TOP NOTCH در مؤسسه زبان گات تدریس می‌شود که پس از گذراندن ۸ ترم می‌توانید به راحتی و تسلط کامل به زبان انگلیسی صحبت کنید.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

با توجه به ویژگی‌های خاصی که اختصاراً به اطلاع شما رسانده‌ایم، مرکز زبان گات با پیشینه درخشان خود طی سال‌های متوالی توانسته است با افتخار از تمامی استانداردهای مدنظر کلیه‌ی مجامع بین‌المللی آموزشی سربلند بیرون آید و مقام اول برگزار کننده‌ی کلاس‌های زبان انگلیسی و البته آموزش تمامی زبان‌های رایج و خاص دنیا با بهره‌مندی از اساتید مجرب و Native را در سطح ایران کسب کند.

اساتید مؤسسه زبان گات با به کار بردن جدیدترین و مؤثرترین شیوه‌های تدریس زبان انگلیسی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌کنند. اگر برای مراودات تجاری با کشورهای خارجی در ارتباط هستید، یا قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارید و هر چه سریع‌تر باید مدارک خود را به سفارت مربوطه تحویل دهید انتخاب دوره‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان بهترین گزینه است. در کم‌ترین مدت بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند