بازگشت وحید شمسایی به فوتسال/ برگزیدگان قسمت‌های یازدهم و داوزدهم عصر جدید مشخص شد+ فیلم


بازگشت وحید شمسایی به فوتسال/ برگزیدگان قسمت‌های یازدهم و داوزدهم عصر جدید مشخص شد+ فیلم

ویژه برنامه اعلام نتایج آرای مردمی در قسمت‌های یازدهم و دوازدهم عصر جدید، از شبکه سه سیما پخش شد.

بازگشت وحید شمسایی به فوتسال/ برگزیدگان قسمت‌های یازدهم و داوزدهم عصر جدید مشخص شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه اعلام نتایج قسمت‌های یازدهم ودوازدهم مسابقه «عصر جدید» امشب از شبکه سه سیما پخش شد واین برنامه مهیج و حساس جمعه‌ها نیز بازپخش خواهد داشت.

امیر موفق (فری‌استایلری) که در دوره مقدماتی نتوانست نظر مثبت داوران را جلب کند، در برنامه اعلام‌نتایج حضور پیدا کرد و اجرا متفاوتی را به نمایش گذاشت.

در بخش دیگروحید شمسایی بازیکن فوتسال مهمان برنامه عصر جدید بود و درباره وقایع تلخ و شیرین زندگی گفت: برنامه عصر جدید را در این مدت دیدم، چراغ‌های قرمزی که داوران به شرکت کنندگان می‌دادند را خیلی در زندگی ام دیده ام.

وی ادامه داد:به جایی رسیدم که هر روز سخت‌تر تمرین می‌کردم تا چراغ سفید دریافت کنم. در اوج نوجوانی و جوانی زانو‌های من دچار مشکل شدند، پزشکان تشخیص دادند که هورمون رشد تشکیل نشده و دیگر نمی‌توانم فوتبال بازی کنم. حتی راه رفتن و نشستن هم برایم سخت و این یک شکست سنگین برای من بود.

بازیکن سال آسیا عنوان کرد:.اما هیچ وقت ناامید نشدم و تلاش کردم به موفقیت برسم. در ادامه مسیر در حوزه تجاری کار خود را شروع کردم و تا سال ۷۸ این کار را انجام دادم ودر این مرحله هم شکست خوردم.

شمسایی توضیح داد: ۱۲۰ کیلو شده بودم و پدرم نگران بود، امیر برادرم بازیکن تیم ملی بود و پدرم از او خواست که مرا به فوتبال نزدیک کند، حتی یکی از مربیان به من گفت که مدیرعامل اعلام کرده این بازیکن را برای تیم وزنه‌برداری یا کشتی آورده اید! وزنم خیلی زیاد شده بود و دوباره تمرین را شروع کردم.

بازگشت وحید شمسایی به فوتسال/ برگزیدگان قسمت‌های یازدهم و داوزدهم عصر جدید مشخص شد+ فیلم

بهترین بازیکن آسیا تشریح کرد: از سال ۷۸ تا امروز، بیست سال است که برنج و نوشابه نخورده ام و یک زندگی کاملا حرفه‌ای را تحمل کرده ام. پس از تمرین هایم، بعد از شش ماه که مربیان اجازه دادند فوتسال بازی کنم با افتخار پیراهن تیم ملی را در بازی‌های آسیایی پوشیدم و توانستم به عنوان بهترین بازیکن آسیا، آقای گل آسیا و همچنین بهترین بازیکن سال انتخاب شوم.

وی ادامه داد: روز‌های عجیبی را سپری کردم. صبری که خدا به من داد در زندگی ام بسیار تاثیر گذار بود، اما این اتفاقات به خاطر زمین خوردن من بود و خدا من را نگاه می‌کرد.

شمسایی پیرامون سخترین چراغ قرمز خود عنوان کرد: به مرحله‌ای از زندگی رسیدم که مطبوعات و رسانه‌ها پیگیر وحید شمسایی بودند. حدود هشت دوره آقای گل آسیا و بهترین بازیکن شدم و همچنین برای اولین بار به عنوان لژیونر فوتسال به لیگ ایتالیا رفتم و رقم قرارداد خوبی هم داشتم.

بهترین بازیکن آسیا بیان کرد: از آن پس زندگی برای من به جریان افتاد، اما در اوج لذت زندگی دوباره چراغ قرمز دریافت کردم. در بهترین شرایط فوتبالی ام از تیم ملی کنار گذاشته شدم. این اتفاق بدترین و سخت‌ترین چراغ قرمز من بود؛ اما جنگیدم و مسئولین را مجبور کردم که دوباره مرا به تیم ملی دعوت کند.

این بازیکن از بازگشت خود به فوتسال خبر داد و گفت: در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ آقای گلی جهان دست من بود و یک برزیلی از من گرفت و اعلام می‌کنم که دوباره آقای گلی جهان را به دست می‌آورم و به فوتسال برمی‌گردم.

شمسایی خاطر نشان کرد: در سخت‌ترین لحظات همت و تلاش بسیار مهم است و شرکت کنندگان عصر جدید که از مسابقه حذف می‌شود باید بدانند که زندگی ادامه دارد و باید تلاش خود را در این مسیر داشته باشد.

در بخش دیگری از برنامه، علیخانی اشاره‌ای به خاطره بازی با وحید شمسایی کرد و گفت: وحیدشمسایی اصلا نمی‌فهمد که باید ببازد و آنجایی از ذهن که شکست وجود دارد را از بین برده و برایش معنی ندارد.

وی ادامه داد: ما با هم فوتبال بازی می‌کردیم و همیشه می‌خواست برنده باشد، اما مشکل کار اینجا بود که نمی‌دانست من مثل خودش با او برخورد کرده و من هم همیشه به برنده شدن فکر می‌کنم.

مجری عصرجدید گفت:، اما اعتراف می‌کنم ننتوانستم او را از رو ببرم! چراکه سالن ماساعت ۱۰تا ۱۲ شب بود، من آن ساعت را تا دو و نیم بامداد تمدید می‌کردم تا مساوی شویم و دست می‌دادیم و بازی تمام می‌شد (خنده)

در ادامه اعلام نتایج شرایط بسیار هیجان انگیز بود و با اختلاف‌های بسیار کم برگزیدگان معرفی شدند.

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کند.

در قسمت یازدهم داوران گروه ریکو و گروه ستاره‌ها را برگزیدند.در قسمت دوازدهم داوران زهرا بیرامی، سامان قنبری و میلاد ناصری را انتخاب کردند.

در نهایت زهرا بیرانی با دو میلیون و ۵۶۶و۱۴۹ هزار، همچنین گروه ریکو با سه میلیون و ۱۶۹ و ۵ هزار رای به مرحله بعدی راه یافتند.
البته سامان قنبری و میلاد ناصری با دو میلیون و ۵۵۹ و ۱۳۱ هزار همچنین گروه ستاره‌ها با دو میلیون و ۵۹۰ و با اختلاف ۶۵۵ رای از این مرحله حذف شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...