پیکرهای سه شهید دفاع مقدس در تربت حیدریه تشییع شدند


پیکرهای سه شهید دفاع مقدس در تربت حیدریه تشییع شدند

تربت حیدریه- ایرنا- پیکرهای پاک شهید ذبیح الله مومنی زاده و 2 شهید گمنام از شهدای دوران دفاع مقدس روز شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بر دوش مردم و مسئولان تربت حیدریه تشییع شدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت حیدریه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهید مومنی زاده متولد سال ۱۳۴۲ هشتم اسفند سال ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۵ سال به آغوش میهن اسلامی بازگشت.
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: پیکر ۲ شهید گمنام نیز که در عملیات کربلای پنج و عملیات محرم به شهادت رسیده اند در مناطق شلمچه و شرهانی تفحص شده اند.
وی اظهار داشت: پیکر شهید مومنی زاده در مزار بی بی حسنیه و پیکر ۲ شهید گمنام نیز در باغ ملی تر بت حیدریه به خاک سپرده شدند.
پیش از این نیز پنج شهید گمنام در بوستان پیشکوه، پنج شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی، یک شهید گمنام در گروه توپخانه و موشکی ۶۱ محرم سپاه پاسداران، یک شهید گمنام در تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی، ۲ شهید گمنام در گلزار بهشت عسکری، ۲ شهید گمنام در گلزار شهدای رباط سنگ و ۲ شهید گمنام دیگر در گلزار شهدای شهر بایگ و در مجموع ۲۰ شهید گمنام در شهرستان تربت حیدریه تدفین شده اند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۶۱۲۱ / ‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان