پارس آباد نیازمند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی است


پارس آباد نیازمند سرمایه گذاری در  شهرک های صنعتی است

اردبیل - ایرنا - فرماندار پارس آباد مغان با بیان اینکه دولت موظف به تامین زیرساخت های لازم برای توسعه سرمایه گذاری در نواحی و شهرک های صنعتی است از نیاز این شهرستان مرزی به تقویت و توسعه این زیرساخت ها خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی علایی روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: نبود زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع تبدیلی در ناحیه صنعتی و رکود برخی واحدهای غیر فعال مشکل ساز شده است.

او گفت: همه باید اراده لازم برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را در عمل داشته باشیم و با اقداماتی اثر بخش به نتایجی مطلوب در جهت توسعه اقتصادی و رونق تولید و اشتغال مولد در منطقه دست یابیم.

وی همچنین از نبود زیرساخت‌های لازم برای ادامه فعالیت صنایع غذایی و تبدیلی به عنوان محور توسعه شهرستان در ناحیه صنعتی خبر داد.

وی اظهار داشت: برغم وجود ظرفیت‌های بالای آب و خاک و کشاورزی و نیاز منطقه به صنایع تبدیلی و تکمیلی برای ایجاد ارزش افزوده و اشتغال مولد و رونق اقتصادی، سرمایه گذارانی که با هزاران زحمت و دعوت و پیگیری به شهرستان جذب می‌شوند نباید به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های ابتدایی و اولیه از شهرستان خارج شوند و این تجربه را در سطح کشور برای شهرستان به ثبت برسانند.

در ادامه این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای که به دلایل رکود و نواقص با پلمپ و تعطیلی مواجه شده و غیر فعال شده بودند، بررسی و با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جهت حل آنها مصوبات لازم تصمیم گیری شد.

شهرستان مرزی پارس آباد مغان در شمال اردبیل از قطب‌های مهم کشاورزی کشور است.

۶۰۱۸/‏۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرح/ ضرب المثل‌های مصور با استفاده از هوش مصنوعی