جلسه بازیکنان پرسپولیس با عرب/ علیپور حرف آخر را زد؟


جلسه بازیکنان پرسپولیس با عرب/ علیپور حرف آخر را زد؟

برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس تهران برای دیدار با مدیران راهی ساختمان این باشگاه شدند.

جلسه بازیکنان پرسپولیس با عرب/ علیپور حرف آخر را زد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش، علی علیپور، محمد انصاری و محسن ربیع خواه برای برگزاری جلسه با مدیران پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شدند تا با ایرج عرب و ... صحبت کنند.

حضور انصاری و ربیع خواه برای حضور در فصل آینده پرسپولیس قطعی است و آن‌ها برای بررسی مطالبات و طلب هایشان وارد جلسه شدند، اما علی علیپور که در روز‌های گذشته، شایعه جدایی اش به گوش می‌رسید، به نظر می رسد در دیدار با عرب حرف آخر را زد و در این تیم خواهد ماند.

همچنین ایرج عرب، مدیرعامل سرخپوشان، امروز (چهارشنبه) در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی بیان کرد، علی علیپور صد درصد در پرسپولیس ماندنی است و در این تیم خواهد ماند.

در روز‌های گذشته گفته می‌شد، علیپور پیشنهاد‌هایی از بلژیک و اسپانیا دارد و می‌خواهد به یکی از این تیم‌ها برود، اما به نظر می‌رسد مشتری‌های مهاجم پرسپولیس نمی‌توانستند رضایت نامه ۷۰۰ هزار دلاری علیپور را پرداخت کنند و به همین دلیل در جمع سرخپوشان خواهد ماند.

البته قرار است علیپور مبلغ بیشتری را برای حضور در پرسپولیس دریافت کند و به نظر می‌رسد مانند لیگ هجدهم، مهاجم اصلی سرخپوشان خواهد بود.

پس از انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیسی ها، حال مدیران درصدد پرداخت مطالبات بازیکنان هستند و قرار است در این چند روز، سرخپوشان با عرب دیدار کنند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش/ سه پیشنهاد لیگ برتری برای بلینگام دوم