اجتماع بزرگ مسجدی‌ها در شب ولادت امام رضا(ع)/توزیع کیک چند متری به یاد شهدا


اجتماع بزرگ مسجدی‌ها  در شب ولادت امام رضا(ع)/توزیع کیک چند متری به یاد شهدا

آیت‌الله آیت میردامادی با اعلام برگزاری اجتماع بزرگ مسجدی‌ها و حوزوی‌های تهران در شب ولادت امام رضا(ع)، گفت: این اجتماع با حضور خادمان آستان قدس رضوی و توزیع کیک چندمتری بین حضار به یاد شهدا، برگزار می‌شود.

آیت الله «سید باقر آیت میردامادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دهه کرامت را یکی از ابتکارات ماندگار نظام جمهوری اسلامی در نهادینه کردن مجالس سرور و شادی اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: مساجد، مدارس علمیه و هیات های مذهبی برای فراگیر شدن جشن ها، نشست ها و همایش های فرهنگی، هنری، علمی و خدماتی در ایام دهه کرامت، سنگ تمام گذاشته اند به طوری که امروزه این دهه در سراسر کشور و حتی در برخی از کشورهای دیگر به یک مناسبت مهم مذهبی تبدیل شده است.

مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران افزود: حضرت آیت الله الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظیم الشان جهان تشیع، همیشه تمام اعضای دفاتر خود در قم و سایر استان ها و شهرهای کشور را به اجرای برنامه ها و جشن های پرنشاط در ایام دهه کرامت توصیه می کنند.

امام جماعت مسجد جامع امام رضا(ع) اضافه کرد: دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران بر همین اساس حدود 15 سال است اجتماع بزرگ مسجدی ها و حوزوی ها را به مناسبت دهه کرامت و در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) در مسجد جامع امام رضا(ع) خیابان نفیس (شهید داود ناصری) برگزار می کند.

آیت الله آیت میردامادی گفت: امسال اجتماع بزرگ حوزوی و مسجدی های شهر تهران، روز شنبه، 22 تیرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «سید ناصرالدین نوری زاده» رئیس مرکز امور رسیدگی به امور مساجد و همراه با حضور تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی و نمایش پرچم متبرک حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)، در مسجد جامع امام رضا(ع) برگزار می شود.

اجتماع بزرگ مسجدی‌ها  در شب ولادت امام رضا(ع)/توزیع کیک چند متری به یاد شهدا

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر