داروی برند 30 درصد نسبت به داروی ژنریک افزایش قیمت دارد


داروی برند 30 درصد نسبت به داروی ژنریک افزایش قیمت دارد

سلامت نیوز:شهرام شعیبی گفت: علت این امر این است که برخی دارو ها برند هستند. داروی برند بر اساس قانون می تواند تا 30 درصد نسبت به داروی ژنریک افزایش قیمت داشته باشد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،شهرام شعیبی، سخنگوی سازمان غذا و دارو، درباره تبلیغات دارو در فضای مجازی گفت: تبلیغات دارو در فضای مجازی ممنوع است و تخلف محسوب می شود. سخنگوی...

سلامت نیوز:شهرام شعیبی گفت: علت این امر این است که برخی دارو‌ها برند هستند. داروی برند بر اساس قانون می‌تواند تا ۳۰ درصد نسبت به داروی ژنریک افزایش قیمت داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،شهرام شعیبی، سخنگوی سازمان غذا و دارو، درباره تبلیغات دارو در فضای مجازی گفت: تبلیغات دارو در فضای مجازی ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: سایر فرآورده‌ها سلامت محور آرایشی بهداشتی مکمل‌ها تجهیزات پزشکی و فرآورده‌هایی که وجود دارد طبق ضوابط تبلیغ می‌شوند.

وی در ادامه درباره علت گرانی برخی از دارو‌ها گفت: علت این امر این است که برخی دارو‌ها برند هستند. داروی برند بر اساس قانون می‌تواند تا ۳۰ درصد نسبت به داروی ژنریک افزایش قیمت داشته باشد.

شعیبی در ادامه در پاسخ به این سوال که علت گرانی دارو در برخی داروخانه‌ها چیست بیان کرد: نرخ دارو در تمام کشور و در تمام داروخانه‌ها یکسان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی