لحظات اولیه واژگونی قایق گردشگران در دریای سیاه +فیلم


لحظات اولیه واژگونی قایق گردشگران در دریای سیاه +فیلم

واژگونی قایق گردشگران روس در دریای سیاه موجب کشته شدن دو زن توریست شد.

لحظات اولیه واژگونی قایق گردشگران در دریای سیاه +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات اولیه واژگونی یک قایق توریستی در سواحل دریای سیاه را نشان می‌دهد. بر اثر این حادثه که در آب‌های منطقه «کراسنودار» روسیه رخ داد دو گردشگر زن جان خود را از دست دادند. در ویدئویی که منتشر شده است گروه امدادونجات را در حال کمک‌رسانی به گردشگران نشان می‌دهد.

بنا به گفته مسئولان روسی دو قربانی «آنا ش» ۳۴ ساله و «اسوتلانا» ۴۲ ساله نام داشتند که با وجود آنکه زنده از آب گرفته شدند، اما جان خود را از دست دادند. ۱۵ کودک در بین نجات‌یافتگان این حادثه بودند که توسط گروه نجات از آب بیرون کشیده شدند. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی تعدادی از گردشگران روی قایق در حال انجام حرکات موزون بودند که ناگهان قایق دچار واژگونی شد. بنا به گفته این شاهد عینی پس از واژگونی قایق گردشگران به داخل آب افتادند و قایق غرق شد. آن‌ها در حالی که فریاد می‌کشیدند درخواست کمک می‌کردند.

کاپیتان ۵۶ ساله این قایق آتول پس از واژگونی از صحنه حادثه متواری شد، اما سپس توسط پلیس دستگیر شد. اتهام او حمل ۵۵ مسافر در یک قایق غیرایمن و بدون مجوز که تنها ۱۲ نفر ظرفیت داشت است. این قایق با وجود انتقاد‌های فراوان به مدت ۵ سال بود که برای حمل گردشگران استفاده می‌شد.

انتهای پیام/

غرق شدن قایق حمل گردشگران در روسیه


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پژوهشکده گیاهان دارویی مجوز رشته‌های داروسازی و فیتوشیمی را در مقطع ارشد گرفت