صوت منتشرنشده از شهید همت؛ درس، تاریخ، الگو و آموزش ما از ولایت است +فیلم


صوت منتشرنشده از شهید همت؛ درس، تاریخ، الگو و آموزش ما از ولایت است +فیلم

صوت منتشر نشده‌ای از شهید محمدابراهیم همت معروف به سردار خیبر را می‌شنوید.

صوت منتشرنشده از شهید همت؛ درس، تاریخ، الگو و آموزش ما از ولایت است +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌شک شهید محمدابراهیم همت نامی آشنا برای تمامی مردم ایران‌‎‌زمین است که اخلاص و تلاش فراوان این شهید بزرگوار او را به قهرمان ملی تبدیل کرده است که در تمامی قلب‌های عاشقان جا دارد. شهید «محمدابراهیم همت» یکی از عرفای بی‌مثال و بی‌نظیر دفاع‌مقدس است که تنها چند روز مانده به تحویل سال ۶۳ در ۱۷ اسفندماه ۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید.

او با شروع عملیات رمضان، در تاریخ ۶۱/۴/۲۳ در منطقه شرق بصره، فرماندهی «تیپ ۲۷ محمدرسول‌الله (ص)» را بر عهده گرفت و بعد‌ها با ارتقای این یگان به لشکر، تا زمان شهادتش، در سمت فرماندهی آن لشکر انجام وظیفه کرد. در عملیات مسلم‌بن‌عقیل (ع) و محرم در سمت فرماندهی «قرارگاه ظفر»، سلحشورانه با دشمن متجاوز جنگید. سرعت عمل و صلابت رزمندگان لشکر ۲۷ تحت فرماندهی او در «عملیات والفجر ۴» و تصرف ارتفاعات کانی مانگا هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود.

اوج حماسه‌آفرینی این سردار بزرگ در «عملیات خیبر» بود. در این مقطع، حاج همت تمام توان خود را به کار گرفت و در آخرین روز‌های حیات دنیوی‌اش، خواب و خوراک و هرگونه بهره مادی از دنیا را بر خود حرام کرد و با ایثار خون خود برگی خونین در تاریخ دفاع مقدس ثبت کرد. سرانجام، سردار بزرگ اسلام حاج محمدابراهیم همت در روز ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۶۲ در «جزیره مجنون» به دیدار معبود خویش شتافت و به جمع دوستان شهیدش ملحق شد.

در ادامه صوت منتشرنشده‌ای از شهید ابراهیم همت را می‌شنوید.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...