مردم اورامانات برای حفظ انقلاب تا پای جان می ایستند


مردم اورامانات برای حفظ انقلاب تا پای جان می ایستند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی رشادت های مردم این منطقه در دفاع از اسلام و انقلاب را یادآور شد و گفت: مردم این دیار بارها ثابت کرده اند از انقلابی که حاصل خونهای پاک شهداست تاپای جان محافظت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری روز یکشنبه در یادواره شهدای مدافع امنیت که در حسینیه تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود برگزار شد، با تاکید بر وحدت بین مسلمانان افزود: اتحاد و انسجام ملت ایران دشمنان را به خاک ذلت می‌نشاند.
وی با بیان اینکه امروز در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، اظهارداشت: از مسئولان انتظار داریم برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
نادری یادآورشد: امروز ایران اسلامی با هدیه خون شهدا در دنیا سربلند است که باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنیم.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز گفت: اگر امروز در داخل مرزهای ایران اسلامی امنیتی پایدار داریم این به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آنان است.
سردار ناصر باباخانی افزود: حفظ امنیت خط قرمز ماست و هر جا نیاز باشد برای حفظ امنیت و دفاع از اسلام و انقلاب جان می‌دهیم.
وی با اشاره به وجود هزار و ۲۰۰ شهید در منطقه اورامانات، پایبندی مردم این دیار را به انقلاب و ارزش‌های اسلامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این وحدت عملی برای دنیای اسلام و کشور مایه افتخار است که باید از این فرصت برای حفظ اسلام و انقلاب استفاده کنیم.
امام جمعه موقت روانسر نیز با تاکید بر وحدت بین مسلمانان گفت: رمز موفقیت ما وحدت و برادری است که باید برای حفظ آن بیشتر تلاش کنیم.
ماموستا ملایحیی شهبازی افزود: امروز دشمن با انواع توطئه و ترفندها درصدد ایجاد اختلاف و فاصله بین مردم و مسلمان است که باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منطقه اورامانات شامل شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی است.

۷۴۵۳/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟