1950 نفر به مراکز مشاوره پلیس کردستان مراجعه کردند


1950 نفر به مراکز مشاوره پلیس کردستان مراجعه کردند

سنندج - ایرنا - یک هزار و 950 نفر از فروردین تا اواخر تیر امسال به مراکز مشاوره پلیس در استان کردستان مراجعه کرده اند که در مقایسه با یک هزار و 912 موردی که در مدت مشابه سال قبل به این مراکز مراجعه کرده بودند، 2 درصد بیشتر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از مراجعینی که سال گذشته در این مدت به مراکز مشاوره مراجعه کردندموضوع یک هزار و ۷۰۱ مورد به مصالحه انجامیده است.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: از مراجعینی هم که امسال به مراکز مشاوره فرماندهی انتظامی کردستان مراجعه کردند یک هزار و ۷۵۵ مورد به مصالحه انجامیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بیشتر این مراجعات در حوزه اختلافات خانوادگی بود که با پیگیری و برگزاری چندین جلسه به جلوگیری از افزایش طلاق و عدم مراجعه به دادگستری منجر گردید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: مرکز مشاوره آرامش در خیابان فلسطین سنندج آماده ارائه مشاوره های رایگان در حوزه‌های مختلف به مراجعین است.

وی با اشاره به اینکه شماره تماس ۲۱۸۲۳۴۰۰ مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان به صورت تلفنی پاسخگو است، گفت: این مرکز همه روزه پذیرای مراجعین است اما مردم می‌توانند در روزهای زوج بعدازظهرها هم به این مرکز مراجعه کنند.

سرهنگ فاتحی تاکید کرد: آموزش همگانی برای حفظ جان و مال افراد جامعه از دیگر فعالیت های معاونت اجتماعی است که رسانه ها می‌توانند در این زمینه این معاونت را یاری کنند.

وی اظهار داشت: ۲۰۰ مورد جلسات آموزشی برای جوامع هدف شامل مدارس، مهد کودک‌ها، ادارات، مساجد و اصناف برگزار کردیم که هشت هزار نفر در این جلسات شرکت کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه بیشتر جرائم مالی به دلیل جهل مالباخته در رابطه با نگهداری مال است از رسانه ها خواست در انتشار هشدارهای پلیسی بیشتر به پلیس یاری برسانند.

۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند