مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- بازیکنانم مقابل تیم آذرخش بندرعباس خوش درخشیدند، تیم فوتسال گیتی پسند 10 بر 2 آذرخش بندرعباس را شکست داد و اصفهان قهرمان مسابقات پومسه مردان کشور شد از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.‌

تیم فوتبال سپاهان با "کیروش استنلی" به توافق رسید

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با نظر مثبت امیر قلعه نویی، توافق نهایی با "کی روش استنلی" مهاجم سابق این تیم انجام شد و وی بزودی به اردوی سپاهان ملحق می شود.

مسعود تابش افزود: از ماه های گذشته با توجه به نظر مثبت سرمربی تیم، مذاکره خود را با استنلی انجام دادیم که در نهایت پیش قرارداد برای این بازیکن ارسال شد.

وی تصریح کرد: طبق مذاکره صورت گرفته مقرر شد این بازیکن روز دوشنبه، قراردادش را امضاء و به باشگاه ارسال کند.

تابش تصریح کرد: بر این اساس بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان، روز پنجشنبه به اردوی تدارکاتی ما ملحق می شود و با سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به مذاکره برای جذب وحید امیری بازیکن تیم ملی نیز گفت: مذاکره با مدیر برنامه های این بازیکن انجام و حتی توافق لازم حاصل شد ولی او در نهایت تصمیم گرفت به باشگاه دیگری برود.

تیم سپاهان، چهارمین تیم برتر ایران است

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در رده بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، تیم سپاهان با یک پله صعود در جایگاه چهارم ایران قرار گرفت.

حمید باقری افزود: بر اساس اعلام پایگاه رتبه بندی باشگاهی جهان، تیم سپاهان هم با یکهزار و ۳۶۶ امتیاز و یک پله پیشرفت در مقایسه با قبل، در جایگاه ۵۲۷ دنیا و چهارم ایران قرار دارد.

باقری افزود: در این رده بندی ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی نیز با کسب دو هزار و ۸۷۴ امتیاز، جایگاه ۲۵۴ جهان و دوم ایران را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم پرسپولیس با سه هزار و ۵۷۸ امتیاز در رده ۱۷۷ و استقلال تهران با دو هزار و ۵۶۷ امتیاز در رتبه ۲۹۵ جهان قرار دارد.

بازیکنانم مقابل تیم آذرخش بندرعباس خوش درخشیدند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با تمجید از بازی بازیکنانش در دیدار با آذرخش بندرعباس گفت: در این دیدار بازیکنانم برای پیروزی تلاش زیاد و عالی بازی کردند.

حمید بی غم بعد از پیروزی ۱۰ بر ۲ مقابل تیم آذرخش بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود، هر دو تیم نمایش خوبی ارائه دادند تیم آذرخش ۱۰ گل خورد ولی به طور واقعی مردانه جنگید، فوتسال بازی کرد و به سراغ ضد فوتسال نرفت که این موضوع برای تیم ما ارزشمند بود.

وی اظهارداشت: به تیم داوری تبریک می گویم، قضاوت خوبی داشتند و از بازیکنانم تشکر می کنم که تلاش کردند و پیروز شدند، این برد حق بازیکنانم بود.

بی غم با بیان اینکه این پیروزی هیچ ارتباطی به کادر فنی و من نداشت تصریح کرد: این پیروزی زحمات بازیکنانم بود و به آنها تقدیم می کنم.

وی با اشاره به دو بازی قبلی تیمش بیان کرد: در بازی های گذشته وقتی توپ هایمان گل نمی شد گل می خوردیم ولی وقتی تیمی دوندگی نداشته باشد و برای پیروزی تلاش نکند باید به آن ایراد گرفت، ولی در دو بازی گذشته تیم ما هم جنگید و فوق العاده بودند.

هدف وزنه برداری بانوان کسب سکو در المپیک ٢٠٢۴ است

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: هدفگذاری وزنه برداری بانوان کسب سکو در المپیک ٢٠٢۴ پاریس است و ورزشکاران برای حضور در این عرصه مصمم هستند.

بهار بهرامی در آئین افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور در اصفهان افزود: انگیزه ورزشکاران ما بسیار زیاد است و تلاش‌ها و تمرینات نیز با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: موقعیت حساسی داریم و باید با احتیاط و درایت و با حمایت مسؤولان در این زمینه قدم برداریم.

نایب رئیس فدراسیون تصریح کرد: وزنه برداری بانوان در سال‌های اخیر بیش از گذشته پیشرفت داشته و شمار علاقمندان آن بیشتر شده است.

بهرامی به اهمیت شناخت نفرات برتر و زمینه سازی برای پیشرفت آنان اشاره کرد و گفت: مسابقات کنونی نیز پشتوانه مناسبی برای نفرات تیم ملی خواهد بود.

ذوب آهن یک بازیکن مهاجم نیجریه‌ای جذب کرد

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: این باشگاه برای ایجاد خط حمله‌ای قوی به مدت یک فصل در لیگ برتر فوتبال ایران یک بازیکن مهاجم نیجریه‌ای جذب کرده است.

احمد جمشیدی افزود: ماکالی کریستانوس با قراردادی یک ساله و قابل تمدید به دو سال به ذوب آهن پیوست.

وی اظهار داشت: این بازیکن سابقه بازی در تیمهای لاس پالماس و مورسیا اسپانیا را در کارنامه خود دارد.

جمشیدی با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان مورد نظر سرمربی خود را جذب می کند افزود: روز گذشته در خط دفاع بووی باکر مدافع نیجریه‌ای پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه و امضای قرارداد، برای مدت ۲ سال به این تیم ملحق شد.

تیم فوتسال گیتی پسند ۱۰ بر ۲ آذرخش بندرعباس را شکست داد

تیم فوتسال گیتی پسند روز سه شنبه در اصفهان با نتیجه ۱۰ بر ۲ آذرخش بندرعباس را شکست داد.

دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و آذرخش بندرعباس از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد. در این دیدار تیم گیتی پسند اصفهان در یک دیدار هجومی توانست میهمان خود را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست دهد.

در این دیدار تیم گیتی پسند که بازی درخشانی را ارائه داد در نیمه اول توسط محمد حسین درخشانی ۲ گل، مرتضی عزتی، سعید احمد عباسی، حمید احمدی و پیمان حفیظی گلزنی کردند و پوریا گلشنی نیز برای حریف گل زد.

در نیمه دوم تیم میهمان در یک ضدحمله توسط میلادچراغی به گل رسید ولی حملات گیتی پسند ادامه داشت و حمید احمدی و محمد کشاورز ۲ گل سعید احمد عباسی برای این تیم گلزنی کردند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی مردان کشور در اصفهان آغاز شد

چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه (نمایش فنون) قهرمانی مردان و نهمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌های تکواندو کشور روز پنجشنبه در سالن کوثر اصفهان آغاز شد.

در این رقابت‌های دو روزه ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم از استان‌های کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

همچنین رقابت‌های بانوان این مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۷ استان برگزار خواهد شد.

نفرات برتر این پیکارها به اردوی تیم ملی راه می یابند.

به گفته مرتضی استکی سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان، زمان برگزاری اردوی تیم ملی و برنامه های پیش روی این تیم اعلام نشده است.

خانواده بزرگ تکواندو اصفهان نیازمند رییسی کارآمد و توانمند است

سرپرست هیات تکواندو اصفهان گفت: خانواده بزرگ تکواندو این استان با برخورداری از ظرفیتهای خوب موجود نیازمند رییسی کارآمد، مجرب و توانمند است.

هیات تکواندو استان اصفهان در ماه‌های گذشته به صورت سرپرست اداره می‌شود و برگزار نشدن انتخابات هیات پس مدتها، انتقادهایی را در پی داشته است.

مرتضی استکی افزود: ثبت نام از نامزدهای ریاست هیات تکواندو استان انجام شد اما روند رسیدگی به صلاحیت نامزدها و فرآیند برگزاری انتخابات از عهده هیات تکواندو اصفهان خارج است.

وی اظهارداشت: ما آمادگی آن را داریم که هر وقت فدراسیون تکواندو و اداره ورزش و جوانان تصمیم به برگزاری مجمع انتخابات را گرفتند، آن را برگزار کنیم.

برترین‌های مسابقات پومسه قهرمانی کشور مشخص شدند

چهاردهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور در بخش انفرادی استاندارد پنجشنبه شب با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این رقابت‌ها که در سالن کوثر شهرک کوثر اصفهان برگزار شد ۳۹۸ ورزشکار تکواندو از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان (۲ تیم)، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور داشتند.

دبیر فدراسیون: نگران آینده تکواندو نیستیم

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: فرآیند پشتوانه سازی برای تیم های ملی به خوبی در حال انجام است و تکواندو ایران برای آینده نگرانی ندارد.

مسعود امینی در حاشیه برگزاری مسابقات پومسه قهرمانی کشور در اصفهان در گفت وگو با ایرنا افزود: برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی در فدراسیون تکواندو بررسی‌های فنی لازم انجام و در این راستا برنامه‌ریزی شد و از سازمان تیم‌های ملی خواستیم با اجرایی کردن این برنامه‌ها آینده تیم‌های ملی را تامین کند.

وی با بیان اینکه تکواندو خانواده بزرگی است و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد که حدود ۷۵۰ هزار نفر آنها به صورت حرفه ای فعالیت می‌کنند، اظهارداشت: در بین این خانواده بزرگ استعدادهای درخشانی وجود دارد که با کمی سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌توانیم آینده روشنی برای تکواندو ایران رقم بزنیم.

اصفهان قهرمان مسابقات پومسه مردان کشور شد

چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه مردان کشور عصر روز جمعه با قهرمانی تیم اصفهان پایان یافت.

در این رقابت ها که به مدت ۲ روز در سالن کوثر شهرک کوثر اصفهان برگزار شد، تیم اصفهان با کسب ۶ مدال طلا، سه نقره، چهار برنز و ۸۴ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم تهران با پنج مدال طلا، سه نقره و پنج برنز و ۷۷ امتیاز بر سکوی دوم قرار گرفت و تیم مازندران با یک طلا، ۲ نقره و سه برنز و ۴۵ امتیاز عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم همدان با یک طلا، سه نقر] سه برنز و ۴۳ امتیاز عنوان چهارم را به دست آورد.

تیم‌های البرز، اصفهان ب، سمنان، گیلان، فارس و خوزستان به ترتیب در رده پنجم تا دهم جدول قرار گرفتند.

۹۹۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها