هنرمند تهرانی عنوان نخست رویداد حافظه چوب کرمان را کسب کرد


هنرمند تهرانی عنوان نخست رویداد حافظه چوب کرمان را کسب کرد

کرمان - ایرنا - 16طرح از هنرمندان سراسر کشور برای ساخت مجسمه از درختان خشک پارک ریاضیات کرمان به مرحله اجرا درآمد و از این میان اثر یک هنرمند تهرانی توانست با برتری نسبت به سایر رقبای خود عنوان نخست این رویداد را کسب کند.

به گزارش ایرنا، جشنواره حافظه چوب شهرداری کرمان شامگاه شنبه در محل پارک ریاضیات و محوطه کتابخانه ملی کرمان به کار خود پایان داد و در این جشنواره اثر مهدی رنگچی هنرمند تهرانی به عنوان اثر برتر این جشنواره انتخاب شد.

رویداد حافظه چوب کرمان برای بهبود وضعیت گردشگری و سیمای شهری توسط شهرداری کرمان و برای نخستین بار در این شهر رخ داد و تلاش شهرداری کرمان در این رویداد، خلق آثار ماندگار از درختان خشک شده شهر بوده است.

فراخوان ایده‌های خلاقانه برای درختان خشک شده کرمان در اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد و از ۲۲ تیرماه این طرح ها در قالب یک رویداد به مدت یک هفته در پارک ریاضیات بر روی درختان خشک شده اجرا شدند.

در دور نهایی ۱۶ اثر برای اجرا در شهر کرمان انتخاب شدند که ۹ اثر مربوط به هنرمندان کرمانی و هفت اثر مربوط به هنرمندان غیربومی است.

پس از پایان رویداد حافظه چوب کرمان، به برگزیدگان جوایزی اعطا شد و آثار ساخته شده در پارک ریاضیات با نام سازنده و عنوان معرفی اثر پلاک گذاری می شوند.

۷۴۲۰/‏۳۰۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید