چرا مهرداد محمدی تمریناتش با آوس پرتغال را دیر آغاز کرد؟


چرا مهرداد محمدی تمریناتش با آوس پرتغال را دیر آغاز کرد؟

مهرداد محمدی بالاخره بعد از مدت‌ها توانست با اتمام پروسه اداری و اخذ ویزای پرتغال تمرینات خود را با تیم آوس (Aves) شروع کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ojogo، مهرداد محمدی مهاجم سابق سپاهان با امضای قراردادی 3 ساله به عضویت تیم آوس پرتغال درآمده است ولی مشکلاتی که در زمینه صدور ویزا بود، باعث شد این بازیکن مدت‌ها درگیر کارهای اداری باشد.

به ادعای سایت پرتغالی‌، سفارت پرتغال در تهران به دلایل امنیتی بعد از اینکه یکی از کارمندان این سفارت در نزدیکی سفارتخانه پرتغال در تهران به ضرب گلوله و به دلیل مسائل شخصی کشته شد، صدور ویزا برای شهروندان ایرانی را متوقف کرده است و به همین خاطر مهرداد محمدی درگیر موضوع اخذ ویزا بوده است و مدت‌ها نتوانست ویزای خود را بگیرد و در نهایت او از طریق سفارت اسپانیا در ایران موفق به انجام این کار شد.

مهرداد محمدی توانست با تاخیر زیاد کار خودش را در تیم آوس شروع کند و اکنون خود را به سرمربی جدید این تیم معرفی کرده است. باشگاه آوس نیز دلیل موجه این تاخیر را پذیرفته و توانست با همکاری های لازم، مشکلات مربوط به بازیکن ایرانی را حل کند.

امروز هم‌چنین مشخص شد مهدی طارمی نیز از فصل جدید در لیگ پرتغال بازی خواهد کرد تا او نیز به جمع لژیونرهای ایرانی در این کشور اضافه شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟