تفاهمنامه بهسازی روشنایی 2 بلوار بافق امضا شد


تفاهمنامه بهسازی روشنایی 2 بلوار بافق امضا شد

یزد - ایرنا - فرماندار بافق گفت: بهسازی روشنایی حدفاصل بلوار وحشی بافقی تا میدان شهدا و میدان معلم تا میدان فاطمیه در قالب تفاهمنامه‌ای بین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، فرماندار و شهردار بافق منعقد و با اختصاص 11.7 میلیارد ریال اعتبار انجام خواهد شد.

محمد زاده رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا طول مسیر شبکه روشنایی این معابر شریانی بافق را ۲ هزار متر اعلام کرد و افزود: این طرح با بهره‌گیری از ۱۵۰ دستگاه چراغ ال ای دی جایگزین چراغ های ۲۵۰ وات بخار سدیم اجرا می شود.
این مسئول شهرستان تصریح کرد: تعیین مشخصات فنی، نوع روشنایی، نحوه اجرا و تهیه دستور کار طرح از سوی شرکت توزیع برق استان یزد انجام شده و بزودی با مشارکت طرفین قراداد به مرحله اجرا خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح روشنایی، زیبایی ظاهری شهر لحاظ شده است بیان کرد: بهره‌گیری از چراغ های فوق کم مصرف، توجه ویژه به موضوع تلفات و یکنواختی نور در شب مد نظر قرار گرفته است.
فرماندار بافق کاهش تصادفات شبانه در مسیرهای پر تردد را یادآور شد و افزود: بهینه سازی و تامین روشنایی مطلوب معابر برای افزایش امنیت مردم در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
۷۵۴۳ / ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان