راه امیدها همچنان سنگلاخی است


اکبر منتشلو / انگار خشت اول تیم امید کج گذاشته شده و همین خشت اول باعث شده در طی سالهای گذشته هیچ گاه دیوار بلند امیدها راست نشود. بعداز گذشت سالهای طولانی، ناکامی تیم امید فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و حالا با وجود حضور حمید استیلی در راس این تیم و البته تلاش های فراوان او برای سرو سامان دادن به امیدها، همچنان راه امیدها سنگلاخی است و نمی توان بازهم امید زیادی به این امیدها داشت. خشت اول امیدها هم در حقیقت به مسئولیت و مدیریت این تیم بر می گردد، طی سالهای گذشته همواره بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای رتق و فتق امور تیم امید مشکل وجود داشت و همواره در طول این سالها حتی ناکامی امیدها هم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تقسیم شده است!

حالا حمید استیلی از حمایت صددرصدی فدراسیون فوتبال می گوید و البته در کنار این موضوع، درخواست می کند که کمیته ملی المپیک هم در تامین هزینه ها و نیازهای تیم المپیک مشارکت کند و در کنار فدراسیون فوتبال باشد و این نشان می دهد که همچنان حاشیه های گذشته تیم المپیک پا برجا است و دور نیست روزی که همه کاسه و کوزه های ناکامی احتمالی سر یک طرف شکسته شود.

البته این همه ماجرای این روزهای تیم امید نیست. استیلی از همکاری باشگاه ها هم حرف می زند و اینکه بازیکنان تیم امید در تیم باشگاهی خود باید بازی کنند و همکاری باشگاه ها را طلب می کند، که این هم نشان می‌دهد مثل همیشه باز هم امیدها در پیچ و خم همکاری باشگاه ها با تیم امید، سرگردان خواهند بود. به هر حال حرفهای استیلی نشان می دهد که راه امیدها همچنان سنگلاخی است و اگر قرار باشد تیم المپیک بتواند به ناکامی ها پایان دهد، باید برنامه ریزی مناسب تری صورت گیرد و باید دید تلاش های استیلی جواب می دهد یا نه؟

2


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟