گام‌های اجرایی تا مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در شاهرود


گام‌های اجرایی تا مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در شاهرود

شاهرود- ایرنا- رییس آموزش و پرورش شاهرود گفت : کمیته‌های برگزاری مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز که 20 مرداد 98 به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود، معرفی شدند.

سید محمد موسوی شنبه درگفت وگو با ایرنا با بیان اینکه ۶۵۴ دانش آموز دختر در ۲ رشته والیبال و فوتسال به مدت ۶ روز با یکدیگر رقابت می کنند، افزود: نشست های مختلفی برای برگزاری این مسابقات برگزار و نقش کمیته ها مشخص شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ کمیته در این مسابقات فعال است، تصریح کرد: کمیته تجهیز سالن، ثبت نتایج و امتیازات، کمیته هماهنگی دستگاه های اجرایی، کمیته پذیرش و تشریفات، کمیته ارزشیابی، ترابری و حمل و نقل، خدمات پزشکی، انتشارات و تبلیغات، امور فرهنگی، مالی حسابداری و افتتاحیه و اختتامیه از کمیته های تشکیل شده هستند.

رئیس آموزش و پرورش شاهرود بابیان اینکه حفظ نظم و امنیت شرکت کنندگان در طول مسابقات مهمترین هدف برگزار کنندگان است، تصریح کرد: اجرای مقررات و تنظیم برنامه ها و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی از جمله مهمترین وظایف این کمیته هاست.

موسوی گفت: هماهنگی با نماینده و ناظر فدراسیون ورزشی مدارس و انجمن ها، تهیه برنامه جامع و پیگیری برپایی نمایشگاه فرهنگی از دیگر مواردی است که برای برگزاری آن ها چاره اندیشی شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: باتوجه به همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، بیمارستان های امام حسین (ع) و بهار آماده پذیرش ورزشکاران مصدوم، بدون انجام تشریفات اداری شده اند.

معاون مدیر کل و رییس آموزش و پرورش شاهرود گفت: میزبانی مسابقات دانش آموزی کشور، ضمن افزایش نشاط و شادابی جامعه، به امید و سرزندگی نوجوانان و جوانان می افزاید.

موسوی برگزاری این مسابقات ملی را فرصتی مطلوب برای نمایش توانمندی های شهرستان شاهرود دانست و اظهار کرد: تاکنون اقدامات لازم باهمکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و کارکنان اموزش وپرورش صورت گرفته است.

دراستان سمنان حدود ۱۲۰ هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند که از این میزان، ۳۲ هزار و۳۰۰ دانش آموز سهم شهرستان شاهرود است که در ۵۶ پیش دبستانی، ۱۴۲ مدرسه دولتی و ۳۹ مدرسه غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

۷۳۵۷/۶۱۶۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!