تونی مثالی درخشان از ارزش‌های ماست/ واکنش رسمی رئال: کروس در قلب همه ما می‌ماند


تونی مثالی درخشان از ارزش‌های ماست/ واکنش رسمی رئال: کروس در قلب همه ما می‌ماند

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی به تصمیم تونی کروس برای خداحافظی از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، کروس در اقدامی غیرمنتظره دقایقی قبل با انتشار پستی اعلام کرد که در پایان این فصل و پس از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

باشگاه رئال مادرید هم با تایید این خبر، لحظاتی قبل بیانیه‌ای را به صورت رسمی منتشر کرد تا به این ستاره آلمانی که در چند سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود و افتخارات بسیاری را به همراه آنها به دست آورد ادای احترام کرده باشد.

در این بیانیه آمده است: «باشگاه رئال مادرید تایید می‌کند که تونی کروس تصمیم گرفته است پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ به دوران فوتبالش به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پایان دهد. رئال مادرید مایل است مراتب قدردانی و سپاسگزاری‌اش را به تونی کروس ابراز کند، بازیکنی که تا همیشه به عنوان یکی از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه ما و فوتبال بین المللی در تاریخ خواهد ماند.

2024499

تونی کروس در سال ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و از همان زمان بازیکنی کلیدی در یکی از موفق‌ترین دوران‌های تاریخ ۱۲۲ ساله این باشگاه بود. او در طول ۱۰ فصلی که پیراهن ما را به تن داشت توانست ۲۲ جام در ۴۶۳ بازی به دست آورد: چهار قهرمانی اروپا، پنج قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، چهار قهرمانی سوپر جام اروپا، چهار قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و چهار قهرمانی سوپر جام اسپانیا.

علاوه بر موفقیت‌های با رئال مادرید، تونی کروس به همراه تیم ملی آلمان هم در سال ۲۰۱۴ قهرمان جام جهانی برزیل شد. او در بایرن مونیخ یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام باشگاه‌های جهان، یک سوپر جام اروپا، سه بوندسلیگا، سه جام حذفی و دو سوپر جام آلمان را به دست آورد.

این بازیکن در زمینه افتخارات فردی هم توانست در سه سال در جمع یازده بازیکن برتر ترکیب فیفا قرار بگیرد. او همچنین در سال ۲۰۱۴ از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام به عنوان بهترین بازیساز انتخاب شد و در جام جهانی زیر ۱۷ سال کره در سال ۲۰۰۷ جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن دریافت کرد.

1994731

تونی کروس به لطف مهارتش در بازی و این واقعیت که با تمام وجود برای پیراهن این باشگاه جنگید تا همیشه در قلب تک تک مادریدیستاها خواهد ماند و مثالی درخشان از ارزش‌های رئال مادرید است.

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، درباره او گفت: «تونی کروس یکی از بزرگترین و بهترین بازیکنان در تاریخ رئال مادرید است و این باشگاه همیشه خانه او است و خواهد بود.

رئال مادرید برای او و خانواده‌اش بهترین آرزوها را در فصل جدید زندگی‌اش دارد.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از پیشنهاد خارجی تا شرایط خانوادگی/ اختصاصی: مهلت 10 روزه به اوسمار توسط پرسپولیس