یک هزار و 200 ایلامی از خدمات دندانپزشکی موسسه های خیریه بهره بردند


یک هزار و 200 ایلامی از خدمات دندانپزشکی موسسه های خیریه بهره بردند

ایلام - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با استقرار تیم دندانپزشکی موسسه خیریه سفیران مهربانی اصفهان و تیم زنده یاد دکتر داوری در ایلام یک هزار و 200 نفر از گروه های هدف خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.

دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم ها از اول تا پنجم مرداد ماه جاری با حضور ۶۵ دندانپزشک و دستیار به مناطق محروم ایلام از جمله مناطق سیل زده ماژین و عرب رودبار، مناطق محروم ملکشاهی( شهرستان هدف محرومیت زدایی بنیاد علوی) به گروه های هدف شامل دانش‌آموزان پایه ششم، بیماران سرطانی و ام اس، نیروهای خدمات شهری، داوطلبان هلال احمر و سایر گروه های هدف خدمات دندانپزشکی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه تیم خیریه زنده یاد دکتر داوری با ٤٠ نفر دندانپزشک و دستیار برای دومین سال متوالی در استان مستقر شدند، افزود: این تیم خیریه سال گذشته در شهرستان ایوان و امسال نیز در شهرستان چرداول به گروه های هدف شامل دانش آموزان، مادران باردار، مددجویان کمیته امداد و سایر گروه های هدف نیازمند در این شهرستان خدمات رسانی کردند.

دکتر کریمیان یادآور شد: بیماران هدف این موسسات توسط دندانپزشکان دانشگاه علوم پزشکی ایلام غربالگری شدند و خدمات ارائه شده به آنان شامل ترمیم، پرکردن، جرم گیری، کشیدن و عصب کشی در موارد الزامی ارائه بود.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام با جلب مشارکت های ارزشمند دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی استان و با تاًمین ۲ کلینیک سیار دندانپزشکی، یونیت‌های دندانپزشکی در دانشکده و بخشی از مواد مصرفی مورد نیاز، این تیم‌ها را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری کرد.

کریمیان با بیان اینکه موسسه سفیران مهربانی اصفهان در راستای گسترش طرح های رفاه و عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و سلامت صورت در هفت استان کشور خدمات ارائه داده است.

وی تصریح کرد: دانشکده دندانپزشکی ایلام نیز با تعامل شایسته و با تامین بیش از ۴۲ یونیت دندانپزشکی، تعداد بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان اینترن دانشکده دندانپزشکی، نیروهای طرحی و قراردادی، نیروهای تجهیزات پزشکی و نیروهای خدمات، تیم دندانپزشکی موسسه خیریه سفیران مهربانی اصفهان را در راستای ارائه خدمات یاری رساندند.

۷۱۸۰/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا