یک باشگاه ورزشی در گنبدکاووس با اشتغالزایی 35 نفر راه‌اندازی شد


یک باشگاه ورزشی در گنبدکاووس با اشتغالزایی 35 نفر راه‌اندازی شد

گنبدکاووس - ایرنا - یک باشگاه ورزشی در شهر گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان توسط بخش خصوصی در رشته پرورش اندام راه‌اندازی شد که برای 35 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاح این باشگاه ورزشی سه شنبه شب با حضور جمعی از ورزشکاران رشته پرورش اندام و دیگر رشته های ورزشی از جمله والیبال، فوتبال و سپک تاکرا، تعدادی از ملی پوشان گنبدی از جمله زهرا دانایی طوس عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان، کارشناسان تربیت بدنی و برخی مسوولان یا معاونین ادارات این شهرستان برگزار شد.

این باشگاه ورزشی که به گفته مالک آن ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد، در قالب دو باشگاه و یک رستوران سلامت راه اندازی شده و برای خرید تجهیزات آن که تماما نوین و مدرن هستند، افزون بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

جواد آجودانی افزود: علاوه بر باشگاه پرورش اندام، باشگاه دوم هم راه‌اندازی شده که دارای ۱۰۰ متر مربع زیربنا است و در آن یک دستگاه EMS ویژه ورزشکاران حرفه ای برای عضله سازی و چربی سوزی مستقر شده و دارای اتاق های سونا می باشد.

وی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی دارای یک رستوران سلامت نیز می باشد که ورزشکاران می توانند از تغذیه سالم زیر نظر ۹ مربی و دو مشاور استفاده نمایند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوالات جرات یا حقیقت + 100 سوال بازی جرئت و حقیقت و نحوه انجام این بازی هیجان انگیز