دمای هوای گتوند از مرز 51 درجه گذشت


دمای هوای گتوند از مرز 51 درجه گذشت

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: گتوند با 51.5 و دزفول با 27.2 درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در 24 ساعت گذشته در خوزستان داشتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در این مدت اهواز حداکثر دمای اهواز ۵۰ و حداقل به ۳۰.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده کمی ابری و در نیمه شرقی و شمالی گاهی رشد ابر، احتمال بارش پراکنده، رعد و برق و تندباد لحظه ای همراه با وزش باد و در نیمه غربی در بعضی ساعات همراه با وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود و این وضعیت ناپایداری تا روز جمعه ادامه دارد.

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت وزش تندباد موقتی به ویژه در نیمه غربی وجود خواهد داشت که احتمال وقوع گرد و غبار موقتی و محلی در این مدت دور از انتظار نیست.

میزان رطوبت در صبح روز سه شنبه در ماهشهر ٧٨، هندیجان ٧٧، بستان ٧٠، اهواز ٦٣، شوش ٥٨، صفی آباد دزفول ٥٥ و شادگان٥٠ درصد گزارش شد.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان ۲۲ خرداد و پنجم تیر و نیز دوم مرداد ۹۸ به دلیل افزایش دما تعطیل اعلام شدند و ساعت اداری خوزستان در برخی روزهای تیر و مرداد نیز به ساعت ۱۲ ظهر کاهش یافت.

۳۰۰۴ / ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...