خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق افزایش یافت


خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق افزایش یافت

اردبیل_ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، خدمات غیرحضوری این شرکت بطور قابل توجهی افزایش یافته است.

مسعود عباسی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به عملیاتی کردن چندین خدمت الکترونیکی جدید از جمله حذف قبض‌های کاغذی برق و ارسال صورت حساب دوره کارکرد کنتورهای برق با استفاده پیامک از طریق تلفن همراه در سال‌ جاری اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خدماتی هم‌چون درخواست پیگیری انشعاب، رؤیت قبوض، تغییر نام، پرداخت هزینه انشعاب ، افزایش و کاهش قدرت انشعاب با همکاری دفتر ای،سی ،تی و دفتر فروش و خدمات مشترکین ارایه می شود .

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین تمرکز شرکت بر افزایش قابلیت اطمینان داده‌ها و حفظ پایگاه داده‌ای و عمل به پدافند غیر عامل است، اضافه کرد: در راستای اهداف تعیین شده، شرکت اقداماتی مناسبی را انجام داده تا در صورت بروز حادثه و آسیب در هر یک از پایگاه‌ها، اطلاعات در سریعترین زمان ممکن بازیابی و مورد استفاده قرارگیرد

عباسی بیان کرد: همچنین برای حفظ امنیت اطلاعات، اکثر سرورهای خود را به صورت مجازی طرح‌ریزی کرده‌ایم تا قابلیت اطمینان استفاده از سیستم‌ها را بطور محسوس و قابل توجهی افزایش دهیم .

وی در خصوص مشکل افت فشار،قطعی مکرر و نوسان برق در بخش خورش رستم خلخال گفت:در تلاش هستیم با با احداث و راه اندازی یک پست ۶۳ کیلوولتی در این منطقه به مشکل قطعی ونوسان برق دراین بخش پایان دهیم .

او اظهار کرد:در حال حاضر برای تامین برق ۴۰ هزارو ۳۵۲ مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در شهرستان خلخال ۲ خط ۶۴۴ کیلومتر و ۶۵۸ کیلومتری شبکه هوایی فشار قوی ۳۵۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط با یک پست ۶۳ کیلوولتی احداث شده وبا تکمیل و بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلو ولتی در حال احداث شهر خلخال ضمن افزایش ضریب ایمنی و پایدار برق منطقه ، انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ این شهرستان بیش از اندازه نیاز صنایع تامین خواهد شد.

۶۰۱۶


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟